Kampaniją vykdė, organizavo ir finansavo LTOK priklausantis Lietuvos olimpinis fondas. Jo direktorius Vitalijus Vasiliauskas pristatė šį projektą „Password“ konferencijoje ir pažymėjo, kad nors Lietuvoje sportu domisi apie 55% žmonių, LTeam ženklą po sėkmingos kampanijos atpažįsta net 61%.

Akivaizdu, kad olimpinę rinktinę reprezentuojantis ženklas jau peržengė sporto bendruomenės ribas ir tapo visą Lietuvą vienijančiu simboliu.

Taip pat viršytas ir komunikacijos kampanijos pagrindinis tikslas – LTeam bendras žinomumas išaugo 17% vietoje planuotų 15%.

Lietuviai vieni pirmųjų pasaulyje sukūrė geriausius šalies atletus vienijantį prekės ženklą ne už ilgo, kai buvo pristatyti galingi TEAM USA, TEAM GB, TEAM CANADA prekės ženklai. Iki LTeam ženklo atsiradimo Lietuvos olimpinė rinktinė buvo sunkiai suvokiama kaip komanda, greičiau kaip pavieniai sportininkai.

Vitalijaus Vasiliausko teigimu, Lietuvos tautinis olimpinis komitetas pastaraisiais metais įžengė į naują erą. LTeam prekės ženklas sparčiai stiprėja, yra puikiai atpažįstamas tiek sportininkų, tiek visuomenės, olimpinio komiteto veikla pripažįstama ir vertinama Lietuvoje bei pasaulyje.

Konferencijos metu buvo pristatyti ir pačių olimpiečių atsiliepimai apie LTeam prekės ženklą. Vienas jų, olimpinis vicečempionas irkluotojas Saulius Ritteris teigia, kad „mūsų rinktinė, kai ją reprezentuoja vienas ženklas, yra daug paprasčiau atpažįstama ir geriau matoma tarptautinėse arenose“.

„Kai mūsų darbus pastebi profesionalai, kai matome stiprėjantį savo prekės ženklą, augančias pajamas ir dėl to gerėjantį olimpiečių finansavimą, akivaizdu, kad einame teisingu keliu. Finansuojame vis daugiau sporto ir švietimo renginių, drąsiai pradedame ir naujus strateginius projektus, kaip olimpinių žaidynių transliacijų teisių valdymas. Stengiamės prisiimti atsakomybę ir lyderystę visose srityse, į kurias įsitraukiame, ir tai mums sekasi“, - po konferencijos kalbėjo V. Vasiliauskas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)