Laimė, rodos, trečiadienį išplaukus iš Malakos sąsiaurio situacija pasitaisė ir dabar keturios jachtos plaukia kone bortas prie borto. Tiesa, flotilė dar labai toli nuo absoliutaus šio etapo lyderio – kinų „Dongfeng“ komandos, kuri jau antra savaitė lekia priekyje, nuo visų varžovų atsiplėšusi bent per 40 jūrmylių.

„Prieš tai, kad ir ką bedarytume, išeidavo priešingai. Bet dabar juos pasivijome, tik atsipalaiduoti negalime, nes sąlygos čia sudėtingos: 3 mazgų priešinė srovė, vėjas kinta tarp 5-12 mazgų, daug užinkaruotų ir plaukiančių laivų laivelių, o kur dar skersai kelio ištiesti iki 300 m ilgio tinklai. Į vienus jų jau įsipainiojo Ispanų komanda „Mapfre“, – situaciją komentavo R. Milevičius.

Malakos sąsiauris – tai ilgas vandens transportu apkrautas ruožas, esantis tarp Malaizijos pusiasalio ir Sumatros salos (Indonezija). Čia ilgą laiką visiškai nebuvo vėjo, todėl „Team Brunel“ jachta judėjo vėžlio lėtumu, kartkartėmis visiškai sustodavo, o vienu metu srovė buvo pradėjusi nešti atgal, tad komandai teko išmesti inkarą.

„Mes nuolatos bandėme, bet proveržio nebuvo. Atrodė, kad sėkmė nuo mūsų nusigręžė. Kaskart, kai siekdami aplenkti konkurentus pradėdavom kokį taktinį manevrą, vis nutikdavo kas nors netikėto. Pirmadienį vėl papuolėme po debesiu, kuris mus visiškai sustabdė 30 minučių. Nors ir buvome pats kairiausias laivas ir patys pirmi, gavę pasisukimą venduoti (red. past. – keisti laivo kursą vėjo atžvilgiu), to neužteko,“ – rašė R. Milevičius.

Kai plauki šiukšlinu, intensyvaus transporto, karštu ir bevėju ruožu, o dar – kone paskutinis, svarbiausias tampa psichologinis pasirengimas.

„Tokiais momentais auga komanda, kuri išmoksta įveikti nuopuolius ir apie juos kalbėtis. Manau, mūsų oficiali komandos trenerė galėtų „savo“ vaikinais didžiuotis. Jei tik ji būtų laive ir matytų, kaip komanda paskutinę savaitę reagavo į kardinaliai skirtingas situacijas, esu tikras, ji plačiai šypsotųsi,“ – sakė „Team Brunel“ kapitonas Bowe Bekkingas.

Liko 1000 jūrmylių išsiaiškinti, ar pavyks „Team Brunel“ komandai užlipti ant prizininkų pakylos. Įtampa išties didelė, nes kone bortas prie borto plaukia keturios komandos – „Team Brunel“, „Abu Dhabi Ocean Racing“, „Team Alvimedica“ (JAV-Turkija) ir ispanų „Mapfre“.

Galutinį etapo tikslą – Sanja uostą Kinijoje – planuojama pasiekti per keturias dienas, apie sausio 26-ą.

„Volvo Ocean Race“ yra aukščiausio lygio buriavimo profesionalų lenktynės aplink pasaulį. Spalio pradžioje startavusi regata truks iki kitų metų liepos. Iš viso devynis etapus turintis maršrutas driekiasi beveik 40 tūkst. jūrmylių (72 tūkst. km).

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)