Jubiliejinė 60-metį švenčianti Kuršių marių regata jau įpusėjo, o jos dalyvių azartas tik išaugo. Trumpesniame nei iki šiol trečiame etape buriuotojai negailėjo jėgų, todėl kai kam plyšo burės, lūžo virves laikantys blokai.

„Trumpasis etapas įdomus tuo, jog lyderių pozicijos labai greitai keičiasi, sunku nuspėti, kas bus pirmas. Tai nemonotoniškas plaukimas“, – kalbėjo vyriausiasis varžybų teisėjas Rolandas Žentelis.

Visą varžybų laiką pūtė 4-7 mazgų greičio vėjas. Trikampio formos distancija išbandė sportininkų galimybes įvairiais kursais – prieš vėją, pučiant šoniniam vėjui ir pavėjui.

Regatos dalyviai startavo prie Nidos, Kuršių mariose turėjo apiplaukti numatytas distancijos ženklus. Mažesniesiems laivams reikėjo įveikti 25 jūrmyles. Didesni darė daugiau kilpų, todėl jie nuplaukė apie 32 jūrmyles.

Trumpąją distanciją B pirmoji įveikė vilniečių jachta „Vėtra“, kuri Nidos uoste finišavo po 5 valandų ir 21 minutės.

„Iki pat finišo nebuvo aišku, kas laimės. Visą distanciją tai atsilikdavome, tai vėl pirmaudavome, tik likus jau keletui jūrmylių aplenkėme konkurentus. Šiais metais mūsų grupėje kaip niekada daug laivų – net aštuoni, todėl tikrai nelengva kovoti“, – kalbėjo „Vėtros“ kapitonas Linas Baublys.

Buriuotojo nuomone, laimėti jam padeda gerai parengtas laivas, daugiau nei 15 metų jo ir įgulos patirtis dalyvaujant varžybose su tuo pačiu laivu ir geležiniai nervai.

Iš karto po „Vėtros“ mažesniųjų jachtų klasėje finišavo nidiškių jachta „Nida“. Jos kapitonas Arūnas Burkšas teigė, jog šiame etape jiems buvo itin palankus vėjas.

„Tai idealus vėjas mūsų jachtai. Prie tokio vėjo jau esame laimėję Kuršių marių regatoje“, – sakė daugkartinis Kuršių marių regatos nugalėtojas A. Burkšas.

Tarp didesnių laivų pirmieji pagrindinę distanciją A įveikė „Keturi vėjai“.

„Pasinaudojome savo priešininkų klaidomis“, – po varžybų sakė „Keturių vėjų“ kapitonas Adomas Janulionis, kurie pagal tikrąjį laiką aplenkė savo pagrindinius konkurentus „Jigy Jigy“. Tačiau pagal techninius jachtų parametrus perskaičiavus ir susumavus rezultatus, bendroje įskaitoje po trijų etapų vilniečių jachta „Jigy Jigy“ vis dar išlaiko lyderių pozicijas.

Po varžybų vyko regatos dalyvių apdovanojimai, o vėliau buriuotojai bei miesto svečiai linksminosi Lino Adomaičio koncerte.

Ketvirtadienį 10 val. ryto Kuršių marių regatos varžovai startavo jau priešpaskutiniame etape. Jame buriuotojų laukia daug manevrų ir ilgesnė nei trečiadienį distancija. Didesni laivai turės nuplaukti 39 jūrmyles, mažesni – 32. Pasikeitė ir oro sąlygos – karštis atslūgo, visą dieną turėtų pūsti iki 9, o gūsiais net iki 12 mazgų vėjas.

Vakare Nidos prieplaukoje toliau vyks buriavimo šventė ir Jurgio Didžiulio koncertas.