Iš Roterdamo atvykęs Hansas den Oudendammeris pasakojo, kaip 2010 metais beveik tokio paties dydžio kaip Vilnius Roterdame buvo rengiamas garsiųjų prestižinių dviračio lenktynių „Tour de France“ startas.

Roterdamo savivaldybė šiam renginiui išleido apie 12 mln. eurų, o miestui šis renginys uždirbo apie 40 mln. eurų ir pritraukė beveik 1 mln. lankytojų. H. den Oudendammeris pasakojo, kaip miestas ruošėsi tokioms investicijos, kurių grąža iš anksto dar nebuvo aiški.

„Man tai buvo įdomiausias pranešimas, nes buvo daug ir detaliai papasakota apie didžiųjų masinių sporto renginių atsiperkamumo miestui matavimą. Matome, kad mūsų renginiai nė kiek nėra prastesni, bet su jų grąžos skaičiavimu dar turime kur tobulėti, o privačių rėmėjų indėlis padarytų juos dar kokybiškesnius. Buvo malonu asmeniškai pasikalbėti su „Tour de France“, „Volvo Ocean Race“, „Red Bull Air Race“ varžybų organizatoriumi ir išgirsti pažadą suteikti konsultacijas ateityje.

Neabejoju, kad asmeniškai užmegzti kontaktai pravers konsultuojantis dėl Vilniaus didžiųjų renginių vystymo bei renginių vertinimo nacionalinės metodikos kūrimo. Manau, kad turime ne tik dirbti, bet skirti laiko ir žinių tobulinimui, todėl tokios konferencijos seniai reikėjo“, – sakė VšĮ „Sveikas miestas“ direktorius Mantas Paulauskas, dalyvavęs konferencijoje „Smart Sponsorship 2012“.

„Šios konferencijos iniciatyva sveikintina vien jau tuo, kad jos dėka matau besiformuojantį profesionalių renginių organizatorių ir rėmėjų atstovų klubą. Jis ateityje galėtų kaip nepriklausoma konsultantų grupė patarti tiek Vyriausybei, tiek padėti formuoti profesionalius didžiųjų renginių ir jų rėmėjų partnerystės standartus. Linkiu konferencijos dalyviams susitikti dažniau nei kartą metuose, aš pats mielai prie tokios iniciatyvos prisijungsiu“, – sakė „Eurobasket 2011“ direktorius ir Ministro pirmininko patarėjas Mindaugas Špokas.

„Velomaratono“ organizatorius B. Vanagas teigė, kad pokyčiai nevyksta per vieną naktį, todėl tokie profesionalų susibūrimai turėtų vykti periodiškai ir tai galėtų nulemti teigiamus pokyčius ateityje.

„Mes pastebime, kad rėmėjai pagaliau mato vis daugiau naudos renginiuose ir ima suprasti, kad rėmimas yra ne tik pinigų davimas, bet ir abipusė partnerystė. Tokios viešos diskusijos gali padėti užtikrinti šių renginių ir jų rėmėjų santykių profesionalų vystymąsį, o iš to laimėtų daugiausiai renginių lankytojai bei miestas, kuriame vyksta geresni ir didesni renginiai“, – sakė „Velomaratono“ vadovas B. Vanagas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją