Pasak Kuršių marių regatos vyriausio teisėjo Rolando Žentelio, V etapas visuomet ypatingas, nes paprastai jame sprendžiamas klausimas, kuri lyderių jachta laimės pirmą vietą vienoje ar kitoje įskaitinėje grupėje arba iškovos regatos taurę.

„Šis etapas praėjo sklandžiai – buvo daug vėjo, jachtos greitai plaukė ir greitai įveikė distanciją. Po IV etapo štilio šįkart buvo idealus oras plaukimui“, - teigė R. Žentelis.

Per 5 etapus jachtos iš viso nuplaukė apie 186 jūrmyles (maždaug 340 km) ir vandenyje praleido vidutiniškai apie 36 valandas.

Susumavus rezultatus, šeštadienio vakare iškilmingoje 44-os Kuršių marių regatos uždarymo ceremonijoje paskelbti regatos nugalėtojai.

Absoliučiai greičiausia jachta paskelbta „Jigy Jigy Somi“, ir anksčiau buvusi absoliučiai greičiausios jachtos lyderės pozicijoje. Ši jachta regatos distancijose sugaišo mažiausiai laiko - 30 val. 34 min 9 s.

Greičiausios jachtos pagal perskaičiuotą laiką A distancijoje vardą pelnė taip pat anksčiau šioje pozicijoje pirmavusi jachta „Nida“.

Greičiausia jachta pagal perskaičiuotą laiką B distancijoje tapo ankstesniais etapais lyderės pozicijas jau užsitikrinusi jachta „Verdenė“.

Šių jachtų įgulos apdovanotos pereinamosiomis Kuršių marių regatos taurėmis.

Buriuotojai Kuršių marių regatoje kovojo ne tik dėl regatos taurių, bet ir dėl nugalėtojų vardo 0 – 7 įskaitinėse grupėse.

Didžiausią intrigą kėlė rezultatai 0 grupėje, kur varžosi RS-280 klasės jachtos. Visuose regatos etapuose pirmavusioms „Raganosis Finasta“ ir „Arabela“ jachtoms paskutinio plaukimo rezultatai turėjo lemti, kuri iš jų užims pirmą vietą įskaitinėje grupės. Po įtemptos V etapo kovos galutinę pergalę išplėšė „Arabela“, nuo kurios „Raganosis Finasta“ atsiliko tik 55 sek.

44-os Kuršių marių regatos nugalėtojai:

Absoliučiai greičiausia jachta:

I. JIGY JIGY SOMI (kap. Šarūnas Sodeika, Vilnius) - 30 val. 34 min. 09 sek.;
II. ARCTURUS (kap. Edmundas Gylys, Klaipėda) - 30:59:30;
III. KATARINA JEE (kap. Mart Tamm, Kuressaare) - 31:15:22.

Greičiausia jachta pagal perskaičiuotą laiką* (Didžioji taurė):

I. NIDA (kap. Arūnas Burkšas, Nida) - 27:46:14;
II. ULTRA (kap. Jurgis Janulionis, Vilnius) - 28:06:05;
III. RONDO (kap. Kastytis Kunickas, Palanga) - 28:32:58.

Mažosios taurės greičiausia jachta pagal perskaičiuotą laiką*:

I. VERDENĖ (kap. Gražvydas Lukoševičius, Kaunas) - 23:13:52;
II. VILMA (kap. Vytis Dudonis, Vilnius) - 23:38:23;
III. TIGRA ELTEL (kap. Darius Kašėta, Vilnius) - 24:09:28.

0 grupė

I. ARABELA (kap. RAIMONDAS ŠIUGŽDINIS, Kaunas);
II. RAGANOSIS FINASTA (kap. SAULIUS PAJARSKAS, Kaunas);
III. LEVANTE (kap. TAURAS RYMONIS, Kaunas).

I grupė

I. KATERINA JEE (kap. MART TAMM, Kuresaare);
II. BALTAS (kap. GINTARAS VAIČIŪNAS, Klaipėda);
III. JIGY JIGY SOMI (kap. ŠARŪNAS SODEIKA, Vilnius).

II RC grupė

I. RONDO (kap. KASTYTIS KUNICKAS, Klaipėda);
II. TANGO (kap. AIDAS NARBUTAS, Kaunas);
III. KIRKĖ (kap. ANDRIUS VIRBICKAS, Vilnius).

II C grupė

I. NERIJA (kap. MARIUS PETRAITIS, Vilnius);
II. GOSAIL.LT VAKARYNĖ (kap. GINTARAS CHOMENTAUSKAS, Vilnius);
III. ŠARŪNAS (kap. RIMGAUDAS GELGOTAS, Kaunas).

III grupė

I. NIDA (kap. ARŪNAS BURKŠAS, Neringa);
II. ULTRA (kap. JURGIS JANULIONIS, Kaunas);
III. BANGA (kap. AISTIS KASANAVIČIUS, Kaunas).

IV grupė

I. VĖTRA (kap. LINAS BAUBLYS, Vilnius);
II. VASARA (kap. ALGIRDAS ŽIŽYS, Vilnius);
III. PANDORA (kap. TADAS ŽIŽYS, Vilnius).

VI grupė

I. TIGRA ELTEL (kap. DARIUS KAŠĖTA, Vilnius);
II. JUGNĖ (kap. JURIJUS LEBEDEVAS, Kaunas);
III. LA VACANCE (kap. ANDRIUS JUKNEVIČIUS, Vilnius).

VII grupė

I. VERDENĖ (kap. GRAŽVYDAS LUKOŠEVIČIUS, Kaunas);
II. VILMA (kap. VYTIS DUDONIS, Vilnius);
III. GILIJA (kap. SAULIUS URBA, Kaunas).

* - „Pagal perskaičiuotą laiką“ reiškia tai, kad kiekvienos jachtos distancijoje sugaištas laikas yra koreguojamas, atsižvelgiant į jachtos ypatybes. Pagal „ORC Club“ ir „ORC International“ matavimus, jachtoms suteikiamas sportinis balas (koeficientas), iš kurio dauginamas realiai sugaištas distancijoje laikas ir gaunamas perskaičiuotas laikas. Taip suvienodinamos skirtingų jachtų galimybės ir akcentuojamas sportininkų meistriškumas, o ne laivų techniniai parametrai.