Dauguma trečiųjų marškinėlių nėra susiję su pagrindinėmis komandų spalvomis – jas pasiūlė pati „Nike“ kompanija, siekianti, kad futbolo marškinėliai taptų stilinga laisvalaikio aprangos dalimi. Oficialiame pranešime skelbiama, jog pirmadienį pristatyti marškinėliai buvo derinami prie klasikinių „Nike Air Max“ batelių.

„Barcelonos“ tretieji marškinėliai bus rožiniai, „Atletico“ – itin šviesiai, o „Tottenham“ – tamsiai geltoni. „Chelsea“ tretieji marškinėliai turės komandai labiausiai įprastos mėlynos spalvos elementų, tačiau jų ant aprangos atsirado klubui visiškai nebūdinga raudona spalva.


Daugybė „Chelsea“ sirgalių socialiniuose tinkluose išreiškė nepasitenkinimą dryžuotu mėlynai-raudonos aprangos dizainu bei vadino marškinėlius blogiausiais ne tik klubo, bet ir futbolo istorijoje. Ne vienas sirgalius juokavo, jog futbolo klubai tiesiog varžosi, kieno tretieji marškinėliai bus patys bjauriausi.

Buvo pastebėta ir tai, kad naujieji „Chelsea“ marškinėliai itin primena klasikinę kito Londono klubo aprangą, nes prie dryžuoto mėlyna-raudona dizaino jau daugybę metų yra prisirišusi „Crystal Palace“ ekipa. Šios komandos paskyra „Twitter“ tinkle pasinaudojo proga iš savo kaimynų pasijuokti.

Pristatant marškinėlius „Chelsea“ naudojo grotažymę „Tai yra Chelsea dalykas“. „Mėlynųjų“ įrašu pasidalinusi „Crystal Palace“ paskyra pasiūlė naudoti kitas grotažymes „Bet juk ne“.

„Crystal Palace“ marškinėlius gamina „Puma“. Be „Chelsea“ ir „Tottenham“, „Premier“ lygoje su „Nike“ bendradarbiauja tik „Brighton“ ir „Liverpool“.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)