44-erių australas praėjusį gruodį turėjo suvaldyti iki raudonumo įkaitusią situaciją, kuomet Lewisui Hamiltonui ir Maxui Verstappenui kovojant dėl čempiono titulo lenktynių pabaigoje trasoje pasirodė saugos automobilis.

L. Hamiltonas tuo metu pirmavo ir artėjo link aštunto karjeroje triumfo, tačiau dramatiškai praleido į priekį padangas pasikeitusį konkurentą atnaujinus lenktynes, kurioms užbaigti buvo skirtas vos vienas ratas.

Sezonas po kelių akimirkų baigėsi pirmuoju 24-erių olando iš „Red Bull“ komandos titulu.

Už „Mercedes“ atstovo M. Verstappenas įsitaisė nusprendus leisti ratu lyderio aplenktiems pilotams prieš lenktynių atnaujinimą susigrąžinti prarastą ratą.

„Mercedes“ tuomet piktinosi tokia atomazga, dėl saujoje jau laikyto, bet staiga išsprūdusio titulo apmaudą liejo ir L. Hamiltonas – 37-erių britas netgi buvo užsiminęs apie pasitraukimą iš sporto.

Ketvirtadienį naujasis Tarptautinės automobilių sporto federacijos (FIA) prezidentas Mohammedas ben Sulayemas patvirtino, kad M. Masi daugiau nebedirbs „Formulės 1“ lenktynių direktoriumi.

Oficialiai tokio posto apskritai nebelieka: atsakomybė dėl sprendimų lenktynių metu nuo šiol bus paskirstoma grupei FIA pareigūnų.

Tačiau žiniasklaidoje keliama sąmokslo teorija, jog ultimatumą dėl M. Masi buvo iškėlęs L. Hamiltonas.

Simboliška, kad FIA sprendimas paviešintas naujojo „Mercedes“ bolido pristatymo išvakarėse.

Tiesa, aštuonis kartus iš eilės Konstruktorių įskaitą laimėjusios komandos atstovai kategoriškai neigia turėję įtakos M. Masi likimui. Ir pats L. Hamiltonas dabar tvirtina „niekada nesakęs“, jog paliks „Formulę 1“.

„Tai jau praeitis. Nemanau, kad ją kada nors pamiršime, nes tai paprasčiausiai nebūtų įmanoma. Bet turime padėti tai į šalį ir žvelgti pirmyn“, – sakė „Mercedes“ vadovas Toto Wolffas.

Įdomu, jog iškart po Abu Dabio lenktynių FIA oficialiai neturėjo priekaištų M. Masi.

Naujasis „Formulės 1“ sezonas startuos kovo 20 d. Bahreine.