Tokį žingsnį komanda dėjo po FIA sprendimo atlikti išsamią lenktynių pabaigos analizę. „Mercedes“ sveikino tokį FIA siekį ir tvirtino „pripažinsianti“ jos išvadas.

Sekmadienį paskutiniame etape ilgai pirmavęs Lewisas Hamiltonas vienu metu prieš Maxą Verstappeną turėjo 20 sekundžių pranašumą, tačiau likus penkiems ratams „Red Bull“ lyderis sumažino atsilikimą iki 11 sekundžių, o galiausiai stebuklą jam sukurti leido Nicholaso Latifi avarija ir FIA lenktynių direktoriaus Michaelo Masi sprendimas.

Po avarijos trasoje pasirodė saugos automobilis, o sustojimą atlikęs ir greičiausias minkštąsias padangas užsidėjęs M. Verstappenas galėjo stoti į kovą su lenktynių lyderiu.

Sekmadienį iškart po paskutinio etapo F-1 organizatoriai atmetė du „Mercedes“ protestus. FIA pranešime skelbiama, kad „Mercedes“ kreipėsi dėl dviejų taisyklių finaliniame rate pažeidimo. Protesto pagrindas – saugos automobilio ir geltonos vėliavos fazėje atlikti lenkimai, kurie buvo leisti tik daliai lenktynininkų.

„Mercedes“ po lenktynių turėjo 96 valandas, jog pateiktų apeliaciją FIA tarptautiniam apeliaciniam teismui. Komanda ketvirtadienį savo pranešime tvirtino, jog su FIA palaikė konstruktyvų dialogą siekdama tokiose situacijose sukurti aiškų traktavimą ateičiai.

„Mercedes“ liko patenkinta FIA siekiu kruopščiai išanalizuoti tai, kas nutiko Abu Dabyje bei koreguoti taisykles, kuriose būtų aiškiau reglamentuojamas sprendimų priėmimas F-1 lenktynėse.

Komanda taip pat sveikino M. Verstappeną ir „Red Bull“ su iškovota pergale paskutiniame etape.

„Norime išreikšti nuoširdžią pagarbą jūsų pasiekimams šiame sezone. Jūs padarėte kovą dėl F-1 titulo išties epišką“, – skelbiama „Mercedes“ pranešime.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)