Pirmoje vietoje startavęs, tačiau pirmajame rate šią poziciją praradęs ir beveik visas lenktynes atsilikinėjęs M. Verstappenas stebuklingai aplenkė čempiono titulą gynusį Lewisą Hamiltoną paskutiniojo rato pabaigoje.

Viso sezono metu atkakliai kovoję pilotai prieš lemiamas lenktynes turėjo po lygiai taškų. Abu Dabyje neįtikėtiną finalinę kovą sirgaliams padovanojo FIA lenktynių direktoriaus Michaelo Masi sprendimas patraukti saugos automobilį iš trasos likus vienam lenktynių ratui.

„Mercedes” vadovas Toto Wolffas po lenktynių dar ilgai skundėsi, kad toks sprendimas yra skandalingai neteisingas, tačiau sezono finišo už saugos automobilio nenorėjęs M. Masi atkirto, kad tai yra lenktynių čempionatas.

Likus 5 ratams L. Hamiltonas dar turėjo apie 12 sekundžių pranašumą, todėl atrodė, kad eilinis čempiono titulas jau yra jo kišenėje. Vis dėlto tuomet Nicholas Latifi iš „Williams“ ekipos po kovos su Michaeliu Schumacheriu iš „Haas“ komandos sudaužė bolidą, todėl trasoje pasirodė saugos automobilis.

„Mercedes“ nusprendė išlaikyti L.Hamiltoną trasoje ir nekeisti jo bolido padangų, kuomet „Red Bull“ nurodė M. Verstappenui nedelsiant sukti į techninio aptarnavimo zoną ir užsidėti greičiausias minkštąsias padangas.

Iki finišo likus vos keliems ratams buvo abejojama, ar lenktynes pavyks pratęsti, tačiau lenktynių direktorius paskelbė, kad lenktynės bus atnaujintos likus 1 ratui. M. Verstappenui leista startuoti visiškai greta L. Hamiltono.

Paskutiniajame rate M.Verstappenas atliko agresyvų lenkimą ir išsiveržė į priekį. Nors britas mėgino atgauti prarastą poziciją, olandas apsigynė ir dramatiškai tapo čempionu.


Arši kova tarp lyderių vyko ir lenktynių pradžioje – pirmąją poziciją L. Hamiltonui užleidęs M. Verstappenas agresyviai bandė ją susigrąžinti ir kovos metu nepaliko britui vietos trasoje. L.Hamiltonas išvažiavo už trasos ribų ir taip išlaikė pirmą vietą, o „Red Bull“ komandos spaudimo nepaisę teisėjai nusprendė „Mercedes“ atstovo nebausti.

Vėliau L. Hamiltonas turėjo kurį laiką kovoti su olando komandos draugu Sergio Perezu, kuris britą sugaišino ir leido M. Verstappenui sumažinti atsilikimą. Vis dėlto „Mercedes“ lyderis galiausiai aplenkė meksikietį ir ilgam perėmė lenktynių kontrolę į savo rankas. Tik paskutiniuose ratuose artėti pradėjusį M. Verstappeną galėjo išgelbėti tik stebuklas, kurį jam galiausiai padovanojo N. Latifi avarija.

L. Hamiltonas lieka su septyniais pasaulio čempiono titulais. Jei britui būtų pavykę triumfuoti aštuntą kartą, pagal titulus jis būtų aplenkęs Michaelį Schumacherį ir tapęs vienvaldžiu visų laikų rekordininku.

Konstruktorių taurę aštuntą kartą iš eilės laimėjo „Mercedes“.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (110)