„Mes visąlaik sutarėme su L. Hamiltonu, kad mūsų bendradarbiavimas turi tęstis. Tačiau neįprasti 2020 metai lėmė, kad tas derybų procesas dėl naujos sutarties užtruko ilgiau nei planavome“, – sakė „Mercedes“ komandos vadovas Toto Wolffas.

Britas džiaugėsi: „Tai bus mano devintas sezonas su „Mercedes“ komanda ir esu tuo labai patenkintas. Kartu mes pasiekėme fantastišką rezultatą. Noriu sėkmę ir toliau lipdyti ir gerinti komandos rezultatus“.

Oficialiai kalbama apie vieną sezoną, tačiau vokiečių portalas „Sport1“ tvirtina, kad neoficialiai sutarta ir dėl galimybės pratęsti sutartį dar metams. Pasak leidinio, jei britas nepakabins šalmo ant vinies po metų, jo įtaka komandoje stipriai išaugs.

Anot neoficialios informacijos ir antrajam sezonui L. Hamiltonas liktų už tą patį atlyginimą – apie 45 mln. eurų, tačiau 7 kartus pasaulio čempionas kartu įgytų teisę į du laisvus reklamos plotus ant savo šalmo ir vieną – bet kurioje kitoje aprangos ar technikos pozicijoje.

Nors komandos vadovas T. Wolffas tokias spekuliacijas oficialiai paneigė, užkulisiuose taip pat kalbama, kad „Formulės-1“ žvaigždė galės pasakyti „veto“ skiriant lenktynininką į antrą „Mercedes“ automobilio poziciją.

Teigiama, kad taip L. Hamiltonas siekia išvengti galimo konflikto komandos viduje, jei „Mercedes“ pasirašytų kontraktą su šiuo metu antru pajėgiausiu lenktynininku Maxu Verstappenu.

L. Hamiltono galvoje dar gyvi atsiminimai iš 2007 metų sezono, kai atėjęs į „McLaren“ ekipą susikibo su dukart pasaulio čempionu Fernando Alonso. Dėl komandos draudimo lenkti ispaną įsižiebė didelis konfliktas, į kurį įsikišti turėjo ir Tarptautinė automobilių federacija (FIA). Lenktynininkų nesutarimai turėjo liūdnų pasekmių komandai.

Po to sezono F. Alonso grįžo į „Renault“, o L. Hamiltonas liko komandoje iki persikėlimo 2012 metais į „Mercedes“. Įdomu, kad praėjus sezonui po to konflikto su F. Alonso, britas tapo pasaulio čempionu. Žiniasklaidoje net neabejojama, kad panašaus scenarijaus L. Hamiltonas nori išvengti ir dabar.

L. Hamiltonas per sezoną uždirbs apie 45 mln. eurų, o tai yra dvigubai daugiau nei jo artimiausias konkurentas pagal kontrakto vertę M. Verstappenas.

„Red Bull“ lyderio uždarbis – apie 21 mln. eurų. Pagal „The Sun“ informaciją, trečioje ir ketvirtoje vietose rikiuojasi „Ferrari“ pilotas Charlesas Leclercas ir „McLaren“ atstovas Danielis Ricciardo, per metus uždirbsiantys apie 11 mln. eurų.

Dešimtuko geriausiai uždirbančių „Formulės-1“ pilotų paskutinėje vietoje – Kimi Raikkonnas („Alfa Romeo“) su beveik 4 mln. eurų atlyginimu.