Kaip ir daugelis automobilių gamintojų, „Renault“ dabar išgyvena ne patį geriausią laikotarpį. Reaguodamas į pandemiją ir kilusią krizę, gamintojas svarsto atsisakyti kai kurių automobilių modelių bei uždaryti kelias gamyklas. Kalbama, jog vien Europoje be darbo gali likti apie 20 tūkst. darbuotojų. Tuo metu Prancūzijos finansų ministras Bruno Le Maire neslepia, kad gamintojas šiuo metu „išgyvena sunkų finansinį laikotarpį“.

Didžiausi „Renault“ akcininkai yra Prancūzijos valdžia ir „Nissan“. Abiem pusėms priklauso po 15 proc. „Renault“ akcijų. Šalies valdžia svarsto galimybę gamintojui skirti 5,4 milijardo eurų paskolą, kurią turi palaiminti minėtasis Bruno Le Maire.

„Dokumentus pasirašysime tada, kai žinosime kokia yra „Renault“ strategija. Norime, kad „Renault“ būtų labiau produktyvus ir pagamintų daugiau automobilių, ypač elektra varomų, Prancūzijoje“, – sakė finansų ministras.

„Renault“ ateitimi F-1 abejojama jau kurį laiką. Nuo 2014 m., kuomet buvo pradėti V6 1,6 turbo varikliai, ekipos, naudojusios prancūzų motorus, iškovojo 12 pergalių (9,9 proc.).

„Renault“ komanda 2018 metus baigė užėmusi ketvirtą vietą čempionate. O pernai liko penkta, į priekį praleidusi savo klientę „McLaren“.

Praeityje „Renault“ variklius naudojo „Red Bull“ ir „Toro Rosso“ komandos. Bet pastarosios perėjo į „Honda“ pusę. O kol kas vienintelė prancūzų klientė „McLaren“ nuo kitų metų į savo bolidus montuos „Mercedes“ jėgaines.

Pasibaigus 2018 m. sezonui „Renault“ pasirašė sutartį su Danieliu Ricciardo, kuris, kaip spėjama, per metus gauna 20 mln. svarų sterlingų atlyginimą. Bet ir australas paliks prancūzų laivą. Sportininkas kitais metais pereis į „McLaren“ ekipą.

Prancūzų automobilių gamintojui pakenkė Carloso Ghosno skandalas. Nesėkmingai baigėsi ir derybos su „Fiat Chrylser“ dėl galimo susijungimo. Galų gale dėl COVID-19 viruso prasidėjo krizė, kuri palietė visus gamintojus.

„Renault“ išlaidų mažinimo planą ketina paskelbti kitą penktadienį, gegužės 29 dieną. Manoma, kad jau kitą savaitę gali paaiškėti ir F-1 komandos likimas. Tiesa, jos vadovas Cyrilas Abiteboulas neigia gandus apie ekipos pasitraukimą iš sporto.

„Galiu tokias kalbas paneigti. Bet abejoju, kad tai ką nors pakeis, nes tokios kalbos sklinda jau seniai“, – sakė C. Abiteboulas.

Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.