A. Prostas mano, kad praėjusį sezoną ketvirtąją vietą užėmęs ir komandos draugą Sebastianą Vettelį į penktąją poziciją nustūmęs Ch. Leclercas turi tapti pirmuoju „Ferrari“ pilotu.

„Kai jūs tokiame jauname amžiuje įtikinate „Ferrari“ atkreipti į jus dėmesį – tai jau yra pirmoji pergalė. „Ferrari“ lenktynininkai visada važiuoja neįtikėtino spaudimo sąlygomis, bet jau pirmasis Charleso sezonas buvo labai sėkmingas.

Charlesas jau parodė save, tapo „pirmu numeriu“ „Ferrari“ ekipoje. Jis lenktyniavo Vettelio lygyje jau pirmajame sezone ir tai paliko labai gerą įspūdį.

Kartais Charlesas būdavo kiek greitesnis, kartais – kiek lėtesnis, bet svarbiausia, kad jis pademonstravo neįtikėtiną brandą ir keletą kartų įrodė, jog, esant reikalui, jis gali „padirbėti ir alkūnėmis“.

Kai su juo bendrauju ar girdžiu jo pokalbius per radiją, dažnai galvoju, kad ryžto šis vaikinas tikrai nestokoja“, – kalbėjo A. Prostas.

Vis dėlto „Ferrari“ komandos vadovas Mattia Binotto prieš kurį laiką prasitarė, kad naujasis ekipos bolidas bus labiau pritaikytas S. Vetteliui.

„Mūsų naujasis bolidas bus sukurtas labiau atsižvelgiant į Sebastiano vairavimo stilių. Tai reiškia, kad bus daugiau prispaudžiamosios jėgos jo gale“, – sakė M. Binotto.

„Pernai buvome greiti, bet mums trūko prispaudžiamosios jėgos. Viskas pavyko ne taip, kaip mes tikėjomės. Sebas turėjo daugiau problemų su bolidu nei Charlesas, ypač sezono pradžioje. Po vasaros pertraukos situacija buvo geresnė, nes mes atlikome tam tikrus pakeitimus.

Vettelis tikrai yra tas pilotas, kuris yra mūsų projekto širdyje. Jis labiausiai patyręs ir gerai pažįsta ekipos narius. Jo atsiliepimai apie bolidą yra labai svarbūs. Charlesas per pirmuosius savo metus komandoje iš jo daug ko išmoko“, – pasakojo M. Binotto.

Legendinė „Ferrari“ su 16 konstruktorių taurės prizų vis dar yra tituluočiausia F-1 komanda, tačiau tapti čempione ji negali jau daugiau nei dešimtmetį – nuo 2008-ųjų. Pastaruosius šešerius metus taurę laimėjo „Mercedes“, o prieš tai ketverius metus iš eilės – „Red Bull“.