Už naujo projekto vairo – ispanas Adrianas Camposas. Jis ir komandos bendrasavininkas Salvatore Gandolfo nori pasinaudoti tuo, jog nuo 2021 m. įsigalios naujos taisyklės bei bus įvestos biudžetų lubos.

Teigiama, kad finansiniu komandos užnugariu taptu „Monaco Increase Management“ (MIM).

A. Camposas praeityje buvo susijęs su vienu F-1 projektu. Ispano komandai buvo suteiktas leidimas dalyvauti „Formulės-1“ čempionate. Bet ispanas, dar prieš debiutą, pardavė naujai suburtą ekipą, žinoma „Hispania“ (HRT), kuri debiutavo čempionate 2010 metais.

Teigiama, kad prie naujo A. Camposo projekto jau prisijungė aerodinamikos specialistas Benas Woodas ir buvęs „Super Aguri“ vyriausiasis dizaineris Peteris McCoolas. Pastarasis buvo pasamdytas kaip technikos direktorius. Tuo tarpu B. Woodas – aerodinamikos skyriaus vadovas.

Naujo projekto atstovų teigimu, jei komandai būtų suteiktas leidimas debiutuoti F-1, savo gretose ji norėtų matyti lenktynininkus Pascalį Wehrleiną ir Alexą Palou.

P. Wehrleinas praeityje yra atstovavęs F-1 „Manor“ ir „Sauber“ ekipoms. O šiemet lenktyniavo „Formulės-E“ čempionate, kuriame gynė „Mahindra“ komandos garbę. Pastarosios technika rūpinasi būtent „Campos“ personalas.

Tuo tarpu A. Palou šiemet lenktyniauja Japonijos „Super Formulės“ čempionate ir lenktynininkų įskaitoje užima trečią vietą.

„Campos Racing“, sukurta 1997 metais, šiemet varžosi „Formulės-3“ ir „Formulės-2“ čempionatuose. Teigiama, kad ispanams gavus leidimą lenktyniauti „Formulėje-1“, F-2 ir F-3 projektai toliau egzistuotų.