„Vyrukai, kurie yra priekyje mūsų buvo labai toli priekyje. Mes labai norėjome tą skirtumą sumažinti per žiemą, bet panašu, kad jis tik dar labiau išaugo. O tai nėra gerai.

Mes turime labai daug darbo. Mano nuomone turime patobulinti viską. Viskas yra apie mažas detales.

Iš dalies tai yra dėl variklio, iš dalies dėl aerodinamikos. Bet taip pat reikia gerinti važiuoklę, dinamiką, viską iš mechaninės pusės ir taip toliau“, – kalbėjo vokietis.

„Mercedes“ vadovo Toto Wolffo teigimu, tai, jog ekipos pilotas Valtteri Bottas sunkiai prasibrovė į pirmąjį dešimtuką parodė, kad konkurencija čempionate dabar yra didesnė nei buvo praeityje.

Po patirtos avarijos kvalifikacijoje ir pritaikius starto pozicijų baudą, suomis varžybas pradėjo iš penkioliktos pozicijos.

Tik pasinaudojęs „Haas“ sportininkų nesėkme ir tinkamu metu prasidėjusia virtualaus saugos automobilio faze, V. Bottas sugebėjo prasibrauti į pirmąjį dešimtuką.

„Dabar tokia realybė. Valtteri turbūt atliko daugiau lenkimų nei bet kuris kitas pilotas, – sakė T. Wolffas. – Trasoje jis aplenkė Strollą, Oconą ir Vandoorne‘ą. O vėliau jam pasisekė su saugos automobiliu. Rikiuotėje bolidus skiria mažesni skirtumai, tad nepamatysime daugiau tų atvejų, kai vienas pilotas be didesnio vargo lenkia varžovus vieną po kito. Sveiki atvykę į naują pasaulį“

Anot jo, ateityje daug kas priklausys nuo trasos specifikacijos: „Ten, kur variklio galia nėra labai svarbi, „Red Bull“ pilotai bus arčiau mūsų. Bet trys pagrindinės komandos toliau turėtų tęsti kovą dėl pergalių. Toliau formuojasi kita grupė, kurią sudaro „McLaren“, „Renault“ ir „Haas“. Jų atsilikimas taip pat nėra didelis. Tiek Maxui, tiek Valtteri lenktynėse buvo neįmanoma jų aplenkti“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją