„Williams“ techninės charakteristikos:

Važiuoklė: monokokas iš anglies pluošto ir kompozitinių medžiagų, apskaičiuotas maksimaliems krūviams prie mažiausio svorio, atitinkantis FIA nustatytus saugumo reikalavimus.

Priekinė pakaba: dvigubos trikampės viršutinės ir apatinės svirtys iš karbono sąveikauja per stūmoklių sistemą su spyruoklėmis. Išilginiai stabilizatoriai.

Galinė pakaba: dvigubos trikampės viršutinės ir apatinės svirtys iš karbono ir trauklė, kuri sąveikauja su spyruokle. Išilginiai stabilizatoriai.

Transmisija: Aštuonių laipsnių pusiauautomatinė greičių dėžė su viena atbuline pavara korpuse iš titano su sistema, leidžiančia per kuo trumpesnį laiką perjungti pavarą. Išdėstyta išilgai su elektrohidrauline perjungimo sistema.

Amortizatoriai: „Williams“.

Ratų diskai: „Apptech“ iš grūdinto magnio lydinio.

Padangos: „Pirelli“. Priekyje 305/670-13, gale – 405/670-13

Degalų sistema: kevlaru dengtas guminis degalų bakas ATL.

Elektronika: FIA homologizuotas standartinis valdymo blokas.

Stabdžių sistema: diskai ir trinkelės iš karbono. 6 stūmokių suportai priekyje, 4 stūmoklių suportai gale, pagrindiniai cilindrai – „AP Racing“.

Kokpitas: išimama anatominės formos piloto sėdynė iš anglies pluošto, šešių tvirtinimo taškų 75 mm pločio saugos diržai. Gabaritai ir svoris: ilgis 5000 mm, aukštis – 950 mm, plotis 2000 mm.

Variklis:Mercedes AMG F1 M08 EQ Power+“. Turbininis V6 1,6 litro su tiesioginiu degalų įpurškimu. Minimalus svoris – 145 kg. Cilindrų išvirtimo kampas – 90 laipsnių. 24 vožtuvai. Cilindro diametras – 80 mm. Stūmoklio eiga – 53 mm. Alkūninio veleno sukimosi greitis – 15 000 aps./min. Vienos pakopos turbina, įpūtimo slėgis 5 atmosferos, vienas purkštukas cilindrui.

ERS: „Mercedes AMG HPP.