„Sauber“ savo naujausią techniką oficialiai pristatė praėjusį pirmadienį (vasario 20-ą d.). Trečiadienį (vasario 22-ą d.) komanda pasinaudojo filmavimams skirta diena ir pirmą kartą trasoje išbandė automobilį, kurį pilotavo Marcusas Ericssonas.

Į Barseloną buvo atvykęs ir naujas ekipos pilotas Pascalis Wehrleinas. Bet vokietis dėl patirtos nugaros traumos bus priverstas praleisti pirmus oficialius F-1 bandymus, kurie prasidės artėjantį pirmadienį (kovo 27-ą d.).

Primename, kad „Sauber“ komanda pirma pradėjo 2017 metų automobilių pristatymus, paskelbusi savo naujos technikos nuotraukas ir trumpą informaciją apie „C36-Ferrari“ mašiną.

Naują automobilį kūrė grupė inžinierių. 2016 metų kovą išėjus iš darbo „Sauber“ technikos direktoriui Markui Smidtui, šis postas ilgą laiką buvo laisvas, kol lapkritį jo neužėmė vokiečių specialistas Jorgas Zanderis. Tiesa, C36 buvo projektuojamas be jo.

C36 atitinka 2017 metų reglamentą. Automobilis tapo platesnis, padidėjo difozorius ir sparnai, todėl aerodinamika leis generuoti didesnę prispaudžiamąją galią. Kuriant automobilį, buvo stengtasi sumažinti priešpriešinį oro pasipriešinimą, kuris padidėjo dėl naudojamų platesnių padangų ir dėl didesnio svorio, kurio minimali reikšmė šiemet yra padidinta iki 728 kg.

Komandos tvirtinimu, visa mašina buvo sukurta naujai ir joje nėra nė vienos detalės, kuri buvo naudojama pernykščiame C35 automobilyje. Į C36 įmontuotas 2016 metų pavyzdžio „Ferrari“ jėgos agregatas. Tai yra versija, kuri buvo naudojama pernai Abu Dabio etape. „Sauber“ šiemet bus vienintelė komanda, kuri naudos praėjusiš metų jėgaines.

Pasak „Sauber“ technikos direktoriaus Jorgo Zanderio, ekipa akcentavo ne tik didesnę prispaudžiamąją jėgą, bet ir mašinos aerodinaminį stabilumą, ypač įveikiant posūkius.

Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.