Prieš kelis metus įsigaliojusi taisyklė įpareigoja kiekvieną „Formulės-1“ ekipą susimokėti starto mokestį – 516,128 tūkst. JAV dolerių. Tiesa, galutinė mokesčio suma priklauso nuo to, kiek komanda pelnė taškų prieš tai vykusiame sezone.

Konstruktorių įskaitos nugalėtojai kiekvienas taškas kainuoja 6,194 tūkst. dolerių. Tuo tarpu kitoms komandoms vieno taško vertė siekia 5,161 tūkst. dolerių.

Lenktynininkų ir konstruktorių įskaitose triumfavusi „Mercedes“ šių metų sezone iš viso surinko 703 taškus. Tad komanda iki lapkričio 30 d. turėjo sumokėti 4,871 mln. JAV dolerių – 12,388 tūkst. daugiau nei pernai.

„Ferrari“ padaryta pažanga šiemet ekipai nulėmė didesnį starto mokestį – jis padidėjo nuo 1,631 mln. iki 2,725 mln. Tuo tarpu gera forma šiemet negalėjusi pasigirti „Red Bull“ turėjo sumokėti mažesnį mokestį. Palyginus su praėjusiais metais, pastarasis sumažėjo nuo 2,606 mln. iki 1,481 mln.

Po Brazilijos GP „Williams“ nusprendė neteikti apeliacijos dėl komandos piloto Felipe Massos diskvalifikacijos. Prarastų taškų nebandžiusi susigrąžinti britų ekipa taip sutaupė 20,644 tūkst. mokesčių.

F-1 komandų starto mokesčiai 2015 ir 2016 metais:

„Mercedes“4,858 mln.4,871 mln.
„Ferrari“1,631 mln.2,725 mln.
„Williams“2,168 mln.1,843 mln.
„Red Bull“2,606 mln.1,481 mln.
„Force India“1,316 mln.1,218 mln.
„Lotus“567,738 tūkst.918,686 tūkst.
„Toro Rosso“670,958 tūkst.861,915 tūkst.
„Sauber“516,128 tūkst.701,924 tūkst.
„McLaren“1,450 mln.655,475 tūkst.
„Manor“526,450 tūkst.516,128 tūkst.

Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.