Tobulinimų taškų skaičius išliks toks pat – 32, o jėgainės sritys (alkūninis velenas, vožtuvai ir t.t.), kurias turėjo būti uždrausta tobulinti, bus leidžiama atnaujinti.

Šis sprendimas yra labai svarbus „Renault“ ir „Honda“ koncernams, kurie šiuo metu smarkiai atsilieka nuo „Mercedes“. Taip pat tai reiškia, kad variklių gamintojai nebus priversti skubėti ir pristatyti, kitų metų jėgaines per keturis mėnesius, likusius iki vasario pabaigos.

Taip pat buvo susitarta dėl vienodų variklių taisyklės panaikinimo, kas leis gamintojams tiekti ir senesnės versijos agregatus komandoms klientėms.

Tai atveria kelią „Toro Rosso“ komandos ir „Ferrari“ bendradarbiavimui – variklių gamintojas yra pasiūlęs ekipai 2016 metais tiekti 2015 metų specifikacijos jėgaines.

Šiuos gamintojų ir FIA susitarimus, dar turi patvirtinti F-1 Komisija ir Pasaulio autosporto taryba (WMSC).

Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.