- Kokia dabar yra situacija su jėgos agregatų tiekimu „Red Bull“ komandai?

- Šiuo metu jei neturi jokio kontrakto dėl jėgainių kitiems metams, bet dėl to nėra ko jaudintis. Dažnai žmonės kalba apie tai, ko visai nežino. Pažiūrėsime. Aš nemanau, kad mes prarasime „Red Bull“ komandą, dėl to visai nereikia jaudintis.

Iš tiesų, variantų yra daugiau nei kas numano. Nemanau, kad Dietrichas Mateschitzas žada išeiti iš „Formulės-1“. Jis tai gali padaryti, jei panorės, bet širdies gilumoje jis yra tikras lenktynininkas.

- Daugelis mano, kad šiuolaikinėje „Formulėje-1“ per daug priklauso nuo automobilių gamintojų?

- Jei jūs turėtumėte komandą ir ji naudotų „Mercedes“ jėgos agregatus, tai jūs palaikytumėte tokią idėją ir jūs turėtumėte remti šį gamintoją, kitaip galite pasilikti visai be variklių.

Bet jei jums reikia tokio tiekėjo kaip „Cosworth“, tai jūs žinosite, kur kreiptis dėl variklių. Tuo tarpu šiandien mes šito nežinome. Ateityje čempionate aš norėčiau matyti 13 komandų, kurios duotų po du automobilius, bet šiandien naujai komandai yra labai sunku debiutuoti mūsų čempionate.

- Bet nuo 2017 metų reglamente nusimato labai rimtos permainos?

- Manau, kad mums reikia visiškai iš naujo peržiūrėti reglamentą – tiek Sportinį, tiek ir Techninį. Dabar norint ką nors pataisyti, vienas straipsnis pakeičiamas kitu, o visa kita pasilieka. Tai panašu į nuolatinį seno namo remontą, kurį seniai laikas nukelti.

Nuo 2017 metų automobiliai turės būti visai kitokie, bet reikia nuspręsti, ką mes darysime su varikliais. Kokių motorų mums reikia? Ar mums tikrai reikia šių hibridinių jėgainių? Nemanau, kad visuomenė supranta, kiek jos yra inovatyvios ir efektingos. Žmonių tai per daug nedomina.

- Neseniai „Sauber“ ir „Force India“ padavė skundą Europos komisijos antimonopoliniam komitetui dėl „Formulės-1“ vadovybės elgesio.

- Manau, kad jie nėra teisūs, bet jie padarė tai, ką padarė. Dabar Komisijai teks svarstyti šį klausimą. Manau, kad šios komandos nori išleisti daugiau, nei jos turi. Jie paprasčiausiai nemoka tvarkytis su savo biudžetais.

- Bet ir Silverstouno etapo organizatoriai turi rimtų problemų?

- Jiems reikia vyriausybės paramos, nes jie savo šaliai duoda labai didelę naudą. Kažkas man šiandien pasakė: „Vienintelis būdas priversti žmones atsibusti yra atšaukti planuojamas lenktynes“. Bet aš atsakiau, kad šantažas – tai ne mano metodas.

- Kalbama, kad gali pasikeisti „Formulės-1“ akcininkai.

- Akcininkai parduos kažkokią jų turimų akcijų dalį todėl, kad jiems tai reikia padaryti, o ne todėl, kad jie to nori. Mes ieškome tokių, kurie gali investuoti ilgam laikui, o ne dėl greito pelno gavimo. Tie, su kuriais aš kalbuosi pastarosiomis dienomis, manau, yra „teisingi žmonės“. Tai gali atsitikti dar šiais metais.