„Man patikdavo stebėti Ayrtoną. Iškovojau tiek pergalių kiek jis ir man sunku žodžiais apibūdinti savo jausmus. Neatrodo, kad tai realu“, – po lenktynių sakė L. Hamiltonas.

Britas pridūrė, kad „Mercedes“ komandai buvo svarbu gerai pasirodyti Japonijoje: „Po problemų Singapūre mums buvo svarbu kuo geriau pasirodyti kitame etpe. Paskutinėse lenktynėse „Ferrari“ pilotai buvo itin greiti. Tuo tarpu mes nebuvome pačios geriausios formos. Be šios komandos nebūčiau nugalėjęs, neįtikėtina ką ekipos nariams pavyko padaryti. Visų lenktynių metu automobilis buvo tiesiog puikus.“

N. Rosbergas: turėjau išvengti susidūrimo su L. Hamiltonu

Antrą vietą Japonijoje užėmusio Nico Rosbergo teigimu, po lenktynių starto Suzukos trasoje jis ėmėsi veiksmų norėdamas išvengti susidūrimo su komandos draugu L. Hamiltonu. Išvažiuodami iš antrojo posūkio abu sportininkai vos nesusidūrė. L. Hamiltonui pavyko išsiveržti į priekį. Tuo tarpu susidūrimo bandęs išvengti N. Rosbergas prarado kelias pozicijas.

„Nemačiau pakartojimo, bet trūko tikrai nedaug. Turėjau kažką daryti, kad išvengčiau susidūrimo. Sunku dabar komentuoti“, – kalbėjo N. Rosbergas.

Nico Rosbergas

„Automobilis tikrai buvo geras. Gaila, kad nesėkmingai susiklostė lenktynių startas. Išvažiuojant iš antrojo posūkio iki susidūrimo trūko tikrai nedaug, tad turėjau atleisti akseleratoriaus pedalą. Tai man daug kainavo. Lewisas geriau startavo. Antrą posūkį jis įveikė vidine trajektorija ir tikrai neketino niekur trauktis“, - sakė vokietis.

Paties L. Hamiltono teigimu, po starto pirmuose posūkiuose jam buvo sunku suvaldyti automobilį: „Nemanau, kad viskas buvo taip arti. Vidinė trajektorija yra vidinė trajektorija, tad tas posūkis buvo mano. Taip, atsumas tarp mūsų buvo mažas. Automobilis slidinėjo, trūko sukibimo su trasa. Spėju, kad Nico išvažiavo už trasos ribų. Taip jau nutinka, kai posūkį bandoma įveikti išorine trajektorija.“

S. Vettelis: paskutinį sustojimą turėjome atlikti anksčiau

Trečias lenktynėse Suzukos trasoje likęs Sebastianas Vettelis po varžybų teigė, kad paskutinį sustojimą jam reikėjo atlikti anksčiau.

Sebastianas N. Rosbergą aplenkė po starto, kai pastarasis vos nesusidūrė su komandos draugu L. Hamiltonu. Padidinti persvarą prieš „Mercedes“ pilotą S. Vetteliui padėjo tarp jų įsimaišęs Valtteri Bottas.

N. Rosbergas paskutinį sustojimą atliko 30-ame lenktynių rate. „Ferrari“ tuo metu į techninio aptarnavimo zoną pakvietė Kimį Raikkoneną. Dėl to S. Vettelis buvo priverstas savo sustojimą atlikti vienu ratu vėliau. Situacija pasinaudojo N. Rosbergas, kuris aplenkė S. Vettelį ir pakilo į antrą vietą, kurioje ir finišavo.

Sebastianas Vettelis

„Mes manėme, kad būsime saugūs, padangų būklė buvo gera. Tačiau Nico tempas pirmame rate po sustojimo buvo tikras siurprizas. Aš likau patenkintas rato įveikimo laiku prieš atliekant sustojimą. Pakako vos kelių dešimtųjų ir pirmajame posūkyje Nico mane aplenkė“, – pasakojo S. Vettelis.

„Žinojome, kad susigrąžinti prarastą poziciją bus sunku, kadangi jis bandė pasivyti Lewisą. Šiandien jie buvo greitesni. Jei sustojimą būtume atlikę anksčiau, situacija būtų buvusi tikrai įdomesnė. Persekioti varžovą greituose posūkiuose, o po to bandyti jį aplenkti čia nėra lengva. Tad Nico būtų susidūręs su rimtu iššūkiu, o mes galbūt būteme finišavę viena pozicija aukščiau.“

Nors ir nusileido abiems „Mercedes“ pilotams, S. Vettelis liko patenkintas pasiektu rezultatu: „Manau, kad ši diena mums buvo gera. Po penktadienio mums pavyko atsitiesti. Šeštadienį pasiekėme neblogą rezultatą, o šiandien užlipome ant apdovanojimų pakylos.“

F. Alonso nepatenkintas „GP2 varikliu“

Po lenktynių Suzukoje Fernando Alonso neslėpė nepasitenkinimo „Honda“ jėgaine, kurią varžybų metu, naudodamas radijo ryšį, pavadino „GP2 varikliu“. Vienuoliktoje pozicijoje finišavusį sportininką piktino tai, jog jį ir Jensoną Buttoną varžovai be didelio vargo aplenkė tiesiosiose.

„Kai varžovai mus lenkia vienas po kito, tai tikrai nuvilia. Kai kurie pilotai turi problemų posūkiuose, per vėlai stabdo, daro klaidas ir vis tiek sugeba mus aplenkti ne stabdymo zonoje, o tiesiosios viduryje“, – kalbėjo F. Alonso.

„Kai už mūsų važiuoja grupė pilotų, situacija būna dar blogesnė. Kai važiuojame vieni, galime šiek tiek pasimėgauti vairavimu. Tačiau, kai važiuojame grupėje, situacija būna tikrai prasta. Tokiais atvejais jauti gėdą. Varžovai neturėtų mūsų taip lengvai lenkti, turėtume būti konkurencingesni“, - karščiavosi Fernando.

"Formulės-1" etapas Japonijoje

Net ir būdamas nepatenkintas šių metų automobiliu, ispanas tiki, kad ateityje „McLaren“ komandai pavyks pasiekti daug geresnių rezultatų: „Taip, dabar sunku, nes neturime reikalingų įrankių. Visi sunkiai dirbame ir norime pašalinti dabartines problemas bei geriau pasiruoštume kitiems metams. Tačiau kai kiekvieną sekmadienį atsiduriame tokiose situacijose, negalime neslėpti nusivylimo.“

Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją