Britas finišo liniją kirto pirmas, antroje vietoje likusį S. Vettelį aplenkęs 25 sek. Tačiau po varžybų buvo nustatyta, kad galinių padangų slėgis buvo 0,3 psi mažesnis, nei reikalauja taisyklės.

Pasikalbėję su padangas tiekiančios „Pirelli“ atstovais ir „Mercedes“ ekipos nariais, F-1 teisėjai nusprendė, kad pergalę iškovojusi komanda nepadarė nieko blogo.

„Prieš lenktynių startą padangų slėgis nebuvo mažesnis už tą, kuri rekomendavo „Pirelli“ atstovai“, – teigiama teisėjų pranešime.

„Padangų šildytuvai buvo išjungti iš energijos šaltinio, o padangų temperatūra buvo mažesnė tuo metu, kai FIA atstovai atliko matavimus. Teisėjai nusprendė nebausti komandos ir piloto.“

„Tačiau teisėjai rekomenduoja padangų tiekėjai „Pirelli“ ir FIA susitikti su komandomis ir aiškiau pateikti informaciją apie temperatūrų ir slėgių matavimus.“

Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.