Teigiama, kad dabartiniam „Lotus“ savininkui Gerardui Lopezui toliau priklausys 25 proc. akcijų. Tuo tarpu likę 10 proc. atsidurs daugkartinio F-1 čempiono Alaino Prosto rankose. Situacija taps panaši į tą, kuri dabar yra „Mercedes“ ekipoje, kurios dalis akcijų priklauso Toto Wolffui ir Niki Laudai.

Pirmadienį įvyksiančio susirinkimo metu abi pusės turėtų pasirašyti tam tikrus dokumentus, susijusius su komandos rėmimu. Teigiama, kad „Lotus“ ekipai atsidūrus „Renault“ rankose, jos metinis biudžetas dydžiu nestipriai nusileis „Mercedes“ ir „Red Bull“ komandų biudžetams.

Kol kas nėra žinoma kokia bus galutinė kitų metų „Lotus“ pilotų sudėtis. Nepaisant to, jog Romainas Grosjeanas ir Pastoras Maldonado turi sutartis kitų metų sezonui. Neabejojama, kad „Renault“ norės savo gretose išlaikyti prancūzą R. Grosjeaną, tuo tarpu su P. Maldonado deramasi dėl naujos sutarties.

Kurį laiką buvo kalbama, kad „Renault“ vedė derybas su „Force India“ komanda. Tačiau pastarosios infrastruktūra nėra tokia gera, kaip „Lotus“. Teigiama, kad „Force India“ gali atsidurti „Renault“ rankose, bet tik tuo atveju, jei žlugs gamintojo derybos su minėtąja „Lotus“.

Jei „Renault“ įsigis „Lotus“ komandą, nežinia kuo baigsis gamintojo santykiai su „Red Bull“ ir „Toro Rosso“ ekipomis, kurios naudoja prancūzų gaminamas jėgaines. Teigiama, jog galimi trys variantai.

Pirmasis iš jų – „Renault“ toliau laikysis savo sutarties ir tieks variklius minėtosioms „Red Bull“ ir „Toro Rosso“ ekipoms.

Antrasis variantas – „Renault“ toliau visą dėmesį skirs pastarosioms komandoms, tuo tarpu „Lotus“ ekipai dar metus laiko leis naudoti „Mercedes“ variklius. Pastarieji du gamintojai yra tarpusavyje susiję automobilių pramonėje.

Paskutinis variantas – „Renault“ nutrauks sutartį su „Red Bull“, tačiau padės pastarajai ekipai rasti naują variklių tiekėją. Šiuo atveju keliai greičiausiai vėl nuvestų prie „Mercedes“.

Nors „Renault“ į savo rankas „Lotus“ komandos valdžią gali perimti nuo kitų metų, gamintojas čempionate pirmaujančioms „Mercedes“ ir „Ferrari“ ekipoms rimčiau pasipriešinti ketina tik 2017 metais.

Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.