B. Ecclestone'as dar kartą siūlo įteisinti klientų komandų važiuoklę, uždrausti bandymus aerodinaminiame vamzdyje ir pakeisti lenktynių etapo formatą. Jis siūlo sugrįžti prie taškų už kvalifikaciją skyrimo, kad būtų didesnis noras kovoti dėl „pole“ pozicijos, o starte automobilius rikiuoti atvirkštine kvalifikacijoje užimtų vietų tvarka, greičiausias mašinas nustumiant į galą. Beje, Bernie iš karto pripažino, kad komandos vargu, ar su tuo sutiks.

„Problema tame, kad mes gyvename sename name ir norime jį nuolat remontuoti užuot pasistatę naują namą – tai yra neteisingas požiūris, – sakė B. Ecclestone'as. – Dėl to aš esu labai nusivylęs. Aš nematau jokių problemų, kokio aukšto lygio yra pasiekusi „Mercedes“ komanda, o problema tame, kad to negali padaryti kiti. Dėl to, pavyzdžiui, labai pyksta „Red Bull“, kuri yra pripratusi laimėti, bet dabar dėl „Renault“ jėgainių to negali padaryti. Tai labai rimta problema, bet aš netikiu, kad „Red Bull“ pasitrauks iš čempionato, nes ji yra tikri kovotojai“.

Paklaustas, kas bus su kitų metų Vokietijos etapu, F-1 vadovas sakė, kad šio etapo organizatoriai pirmiau turi derėtis su bankais, o ne su juo.

Prisijunk prie tūkstančių sporto mėgėjų bendruomenės – tapk DELFI Sporto draugu „Facebook“, sužinok šviežiausias naujienas iš sporto arenų, dalinkis įžvalgomis ir komentarais!

Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.