Tačiau vėlesniais metais varžybos čia buvo atnaujintos ir šiais metais organizatoriai švęs 10-tąjį jubiliejų. Lenktynės sekmadienį bus surengtos vakare prie dirbtinio apšvietimo.

Maždaug prieš mėnesį komandos Bahreine surengė bandymus, todėl visos ekipos puikiai pasiruošusios. Šis savaitgalis turėtų būti labai įdomus ir parodyti, kas yra geriausiai pasirengęs lenktynėms taktiškai.

Kalbant apie Bahreino etapą, visas diskusijas ekspertai skirsto į dvi dalis – sportinę ir politinę. Dar nepamirštas incidentas su „Force India“ mechanikais 2012 m., kai šalia jų sprogo „Molotovo kokteilis“. Išsigandę mechanikai net norėjo išvažiuoti iš Bahreino.

Vietos valdžia griebėsi gal būt net ir per daug radikalių priemonių: trasos perimetrą apjuosė spygliuota viela, aplinkiniai kaimai buvo užblokuoti. Žiūrovams nebuvo malonu žiūrėti į tankus ir ginkluotus pareigūnus.

Kita vertus, specialistai giria organizatorius už tai, kad jie, rengdami trasą, labai greitai suprato F-1 esmę, būtent tai, ko reikia šiuolaikiniams F-1 čempionatams. Jau nuo pirmųjų varžybų Sakhire buvo koncentruojamasi į visumą, todėl lenktynės čia išeidavo įdomios ir įtemptos.

F-1 ekspertas Jamesas Allenas išskiria tik 2010 m. etapą Bahreine, kai buvo pasiūlyta nauja trasos sekcija, tačiau organizatoriai suprato, kad bandymas nesėkmingas ir naujos idėjos atsisakė.

Apskritai, F-1 organizatoriai Artimuosiuose Rytuose turi ilgalaikių ambicijų. Ypač džiugu tai, kad tiek Bahreino, tiek Abu Dabio etapai yra visokeriopai palaikomi vietinių vyriausybių, ko, pavyzdžiui, nepasakysi apie Turkijos ar Pietų Korėjos etapus.