Savaitgali vykusių varžybų metu sportininkai ir vėl susidūrė su tuo pačiu priešu – greitai dylančiomis padangomis. Dėl šios priežasties dauguma pilotų lenktynių metu buvo priversti apsilankyti techninio aptarnavimo zonoje keturis kartus. Dėl sustojimų gausos ir greitai nusidėvinčių padangų kritikos lavina ir vėl užgriuvo „Pirelli“.

Tačiau D. Coulthardas į viską žiūri kiek kitaip ir mano, jog sekmadienį Barselonoje (Ispanija) vykusios F-1 lenktynės nebuvo tragedija.

„Nemanau, kad „Formulei-1“ tai buvo tragedija. Tačiau tenka pripažinti, jog tai nebe ta F-1, prie kurios aš buvau pripratęs. Mano lenktyniavimo laikais jei tu iškovodavai „pole“, buvai garantuotas, kad finišuosi pirmame trejete, nebent padarydavai didelę klaidą“, – BBC interneto svetainėje rašė buvęs F-1 pilotas.

„Šiuolaikinės F-1 lenktynės, be abejonės, yra įdomesnės. Dabar yra daug geriau nei anksčiau, kuomet pažvelgęs į startinę rikiuotę žinojai lenktynių rezultatą. Galbūt kiti to nebeprisimena, tačiau taip buvo dar visai neseniai“/

Nors D. Coulthardas ir yra patenkintas šių dienų F-1 lenktynių įdomumu, škotas norėtų, kad pilotams būtų sudaryta galimybė daugiau išspausti iš savo automobilių.

„Visos padangos su kiekvienu ratu tampa vis lėtesnės. Jos geriausios tada, kai yra naujos, o vėliau su kiekvienu ratu tampa vis prastesnės. Su kitokiomis padangomis neteko susidurti. Tačiau dabar akivaizdu tapo tai, jog pilotai nebegali važiuoti ant ribos“.

„Pasaulyje yra daug sporto šakų, kurios nereikalauja didelių fizinių pastangų. Tačiau F-1 man visada buvo tas čempionatas, kuriame buvo stengiamasi atrasi žmogaus ir technikos ribą. Peržengus ją, žūdavo žmogus arba buvo padaroma žala technikai. Žinoma, F-1 ir toliau išlieka pavojinga, tačiau tas gladiatorių aspektas yra sumažėjęs“.

„Panašu, jog dabartinė F-1 teikia malonumą ne visiems pilotams. Vis didėja nepasitenkinimas ir sirgalių tarpe. Daugelis į tai žiūri kaip į verslą, bet ne kaip į lenktynes. Jie nori matyti pilotus, kurie iš savo automobilių išspaudžia maksimumą“.

„Norėčiau matyti lenktynininkus spaudžiančius akseleratoriaus pedalą iki dugno. Tačiau tuo pačiu aš nori matyti įdomiais lenktynes, o ne procesiją trasoje“.

D. Coulthardo teigimu, dėl greičio stokos ne visada yra kaltos padangos.

„Po lenktynių Ispanijoje Vettelis skundėsi, jog negalėjo iš savo automobilio išspausti maksimumo. Tačiau jis turėjo tokias pačias padangas, kaip Alonso ir Kimi. O jie buvo greitesni. Taigi sakyti, jog dėl greičio stokos yra kaltos padangos, nėra visiškai teisinga“.

„Taisyklės yra griežtos. Skirtingos komandos susiduria su skirtingomis problemomis. Štai „Red Bull“ bėda Ispanijoje buvo priekinė kairė padanga. „Mercedes“ – galinė kairė. Taigi, įvertinus visą situaciją galima sakyti, jog Barselonoje „Ferrari“ ir „Lotus“ tiesiog padirbėjo geriau nei „Red Bull“ ir „Lotus“.