Minėtosios komandos atstovai šiemet ne kartą reiškė nepasitenkinimą „Pirelli“ padangomis ir kalbėjo apie tai, kaip pastarosios trukdo atskleisti tikrąjį jų automobilio pajėgumą.

D. Mateschitzas stebėjo kaip Ispanijoje „Red Bull“ ekipos lyderis Sebastianas Vettelis greičiu neprilygo „Ferrari“ ir „Lotus“ pilotams bei finišo liniją kirto ketvirtas.

Britų „Autosport“ teigimu, austras savo nepasitenkinimą dabartine situacija F-1 išreiškė ne tik viešai, bet ir privačiame susitikime su F-1 komercijos teisių valdytoju Bernie Ecclestone'u.

„Visi žino, kas dabar vyksta. Tai jau nebe lenktynės. Dabar varžomasi, kas geriau panaudos padangas“, – sakė „Red Bull“ savininkas.

„Tikros automobilių lenktynės atrodo kitaip. Atsižvelgiant į dabartines sąlygas mes negalime išspausti maksimumo nei iš savo automobilio, nei iš pilotų. Neliko tos tikrosios kvalifikacijos ir kovos dėl „pole“ pozicijos, kadangi visi taupo padangas lenktynėms. Jei bandytume iš savo automobilio išspausti maksimumą, turėtume stoti 8-10 kartų“.

D. Mateschitzas pripažįsta, jog „Pirelli“ buvo paprašyta pagyvinti lenktynes. Tačiau austro teigimu, italų kompanija nužengė per toli.

„Taip, buvo toks tikslas padaryti lenktynes įdomesnėmis padidinant sustojimų skaičių, bet ne taip stipriai. Dabar yra visai kitokia situacija“.

„Red Bull“ ekipos vadovas C. Horneris atšaukė po lenktynių Ispanijoje turėjusią vykti spaudos konferenciją, taip lyg pademonstruodamas, kad komanda nėra patenkinta tuo, kaip susiklostė etapas.

Tuo metu „Red Bull“ sporto patarėjas Helmutas Marko pareiškė, jog dabartinė situacija net gi kelia grėsmę pilotų saugumui.

„Ar tikrai privalote iš mūsų reikalauti, kad savo pilotams pasakytume: „Būkite atsargūs, taupykite padangas“?“, – klausė H. Marko.

„Mes turime savo automobilio nustatymus pakeisti taip, jog kuo geriau panaudotume padangas. Tiesiog įdomu, kada problemos su padangomis prives prie nelaimingų atsitikimų? Žinome, jog gali taip nutikti. Apie tai galime informuoti „Pirelli“ atstovus“.