„Kai turi konkurencingą automobilį ir lenktynių savaitgalio metu esi geros formos, galbūt labiau nori sausų lenktynių, nes jų baigtį prognozuoti lengviau. Jei esi greitas, tai 99 procentai, kad užlipsi ant pakylos, kas mums būtų geras rezultatas“, – samprotavo ispanas. - Jei nesi konkurencingas, tuomet, esu tikras, palankesnė yra šlapia trasa, nes tai suteikia daugiau galimybių, pavyzdžiui, gali tinkamu momentu pasirinkti tinkamas padangas“.

„Šiuo metu nesu tikras, tačiau pasižiūrėjus į šį čempionatą, galbūt mums būtų geriau šlapios lenktynės. Kita vertus, lietus reiškia didesnę riziką: akvaplanavimas, (slidžios šlapios – red. past.) baltos linijos, kelkraščiai. Taigi, šlapios lenktynės gali ir daug duoti, ir daug atimti. Atsižvelgiant į padėtį čempionate, privalai pasiekti lenktynių finišą, visuomet pelnyti taškų, o šlapios lenktynės reiškia didesnę riziką, tačiau kartu ir didesnę riziką visiems“.

Per penkių savaičių pertrauką F. Alonso teigė tinkamai pailsėjęs ir pasiruošęs laukiančiai intensyviai „Formulės-1“ sezono pabaigai.

„Buvo malonu šiek tiek, 10-15 dienų, atsijungti nuo F-1, pasikrauti energijos ir atvykti vėl pasiruošus visu šimtu procentų bei su didele motyvacija, didele aistra sėsti į automobilį. Jau daug dienų laukiu penktadienio. Laukia septynerios lenktynės už Europos ribų, daug laiko juostų skirtumų, daug keliavimo, todėl turi būti visiškai pasiruošęs – laukia ilga sezono pabaiga“.