T. Walkinshaw pirmą rimtą titulą iškovojo 1969 metais Škotijos „Formulės Ford“ pirmenybėse, vėliau jo vardas buvo dažnai minimas kėbulinių klasių automobilių varžybose. Jose T.Walkinshaw pradžioje lenktyniavo, o vėliau buvo TWR ekipos vadovu.

Karjeros viršūne tapo Europos čempiono titulas su „Jaguar“ ekipa 1984 metais. Ši sėkmė leido TWR parengti „Jaguar“ komandą ir su ja sugrįžti į aukščiausios klasės automobilių sporto sporto lenktynes.

Legendiniai „TWR Jaguar Group C“ automobiliai laimėjo tris pasaulio sportinių automobilių lenktynių čempionų titulus ir triumfavo „Le Mans“ varžybose 1988 ir 1990 metais.

Vėliau T. Walkinshaw tęsė savo karjerą „Formulėje-1“, 1991 metais pradėjęs nuo „Benetton“ komandos direktoriaus inžinerijai pareigų. Į komandą jis pasikvietė visiems gerai žinomą Rossą Brawną – TWR sportinių automobilių kūrėją.

Po dviprasmiškų 1994 metų sezono įvertinimų britas persikėlė į „Ligier“ komandą, bet vėliau įsigijo kontrolinį „Arrows“ ekipos akcijų paketą.

Jis pasikvietė į ekipą Damoną Hillą. Be to, T. Walkinshaw įkalbėjo „Bridgestone“ kompaniją žengti į automobilių sportą, jo komanda viena pirmųjų naudojo japonų gamybos padangas.

T. Walkinshaw su TWR kompanija į britų kėbulinių automobilių lenktynių čempionatą (BTCC) priviliojo „Volvo“ koncerną, kurios automobilis vėliau laimėjo titulą.

Dėl finansinių problemų 2002 metais britui teko parduoti „Arrows“ bei TWR komandas, tačiau iki paskutinių gyvenimo dienų jis buvo susijęs su automobilių sportu – valdė vieną iš Australijos „V8 Supercars“ ekipų.

Paskutinį kartą T. Walkinshaw lankėsi F-1 lenktynėse šįmet – D. Britanijos GP etapo metu.

Daugiau informacijos ieškokite: www.f-1.lt.