„Buvo nesaugu“, - trumpai tarė brazilas. - Labai įdomu, kad Fuji trasoje 2007 metais problema buvo akvaplanavimas. Čia problema buvo ne akvaplanavimas, bet matomumas.“

„Galima ginčytis, ar lenktynės prasidėjo laiku, ar ne, bet laimė, vandens buvo vis mažiau ir viskas vyko sklandžiai, bet lenktynes reikėjo stabdyti likus penkiems ar šešiems ratams iki finišo. Tiesiog negalėjau nieko matyti, nors mano šalmo stikliukas buvo netamsintas“.

Brazilas prisiminė laikus, kai Fiorano žiede galima buvo važinėtis bet kokiu laiku ir jis palygino matomumą Yeongame su važiavimu Fiorano trasoje 21:36 vakare, vasaros metu.

Tačiau ne visi pilotai buvo tokie griežti. Štai „Force India“ ekipos lenktynininkas Vitantonio Liuzzi labiau skundėsi ne trasos matomumu, bet ant vairo esančių lempučių mirgėjimais.

„Paskutinis tris-keturis ratus buvo sunku pažvelgti į vairą, nes lemputės buvo per ryškios, tačiau trasos danga matėsi – tai buvo svarbiausia“, - teigė italas. - Nebūtina matyti žiūrovus ir tribūnas“.

Priminsime, jog paskutinis penkis Korėjos GP ratus akivaizdžiai matėsi, kad lenktynininkams yra sunkiau susidoroti su aplinka visų pilotų ratų įveikimo laikai buvo smarkiai kritę.

Daugiau informacijos ieškokite: www.f-1.lt.