„Taip, mes turime dvigubą difuzorių. Mes sumontuosime jį abiejuose boliduose ir žiūrėsime, kaip mums seksis“, - atskleidė britas.

„Naudosime jėgos daviklius ir matuosime bolido prispaudžiamąją jėgą visoje trasoje. Jei sesijos pabaigoje būsime nepatenkinti, peržiūrėsime likusio savaitgalio planus.“

„Montuodami jį abiejuose boliduose šiek tiek rizikuojame – kas bus, jei jis veiks ne taip, kaip prognozuota vėjo tunelyje? O kas, jei kils mechaninė problema apie kurią mes nepagalvojome ir suges abu bolidai? Vis dėlto, mes nusprendėme rizikuoti – geriau jau viską išsiaiškinsime“, - teigė specialistas.

„Kita vertus, jei jį įdiegtume tik viename bolide, tuomet, pagal Merfio dėsnį, būtent tas bolidas pirmajame rate būtų atsitrenkęs į sieną ir mes nieko nebūtume sužinoję. Dėl to mes jį sumontuosime abiejuose boliduose.“

Paprastai manoma, jog bolido aerodinamika tokioje lėtoje trasoje kaip Monakas nėra svarbi. A. Newey teigimu, tokia nuomonė yra neteisinga – dvigubas difuzorius pravers net ir Monte Karlo gatvėse.

„Tai turėtų šiek tiek padėti. Klaidinga manyti, jog Monakas yra labai mažo greičio trasa. Taip, vertinant vidutinį greitį, ji tokia ir yra, tačiau yra ir keli gana greiti posūkiai, todėl prispaudžiamoji galia čia svarbi“, - pridūrė jis.

Dvigubus difuzorius nuo pat sezono pradžios naudojo „Brawn“, „Toyota“ ir „Williams“ komandos. Vėliau prie jų palaipsniui prisijungė pradines šio įtaiso versijas paskubomis sukūrusios „Renault“, „McLaren“ ir „Ferrari“ ekipos.

Daugiau informacijos ieškokite www.f-1.lt.