„2023-ųjų Dakaras man būtų 14-tas karjeroje, bet nusprendžiau daryti pertrauką. Neturiu tikslo dalyvauti jame tik tam, kad finišuočiau ar pasiekčiau vidutinį rezultatą. Komandos ambicijos – kovoti dėl vietos TOP-10, o tam reikalingas konkurencingas automobilis– vienintelis toks Dakare yra šiemet atsiradusios T1+ klasės automobilis. Šiuo metu šios klasės automobilių paklausa labai didelė, o pasiūla minimali.

Šią lenktyninę techniką gamina tik du gamintojai, o nauji gamintojai neskuba įeiti į rinką, nes dėl besitęsiančios pandemijos ir vasarį Rusijai užpuolus Ukrainą bus daug bėdų su trūkinėjančiomis tiekimo grandinėmis. Šios aplinkybės lemia rekordiškai aukštas T1+ klasės automobilių kainas – jos prasideda nuo 800 tūkstančių eurų.

Situaciją sunkina ne tik tai, kad nauji T1+ klasės automobiliai kainuoja labai brangiai, bet ir tai, kad senesnės kartos T1+ klasės automobilių rinkoje tiesiog dar nėra. Manau, kad privačiai komandai pirkti normaliai neištestuotą naujos kartos T1+ automobilį be gamyklinio techninio palaikymo už protu nesuvokiamus pinigus man yra tiesiog neracionalu. Logiškiau palaukti metus ir įsigyti tokį, kuris pasiūlytų optimalų kainos, kokybės ir pajėgumo santykį“, – tvirtino A. Juknevičius.

Jis pabrėžė, kad tai – ne pirmoji jo pertrauka Dakaro maratone. „Tikiu, kad ji išeis tik į naudą – didelį dėmesį skirsiu strateginių ir techninių sprendimų priėmimui artimiausiems metams. Noriu padėkoti komandos partneriams, draugams ir fanams už palaikymą – jūsų visų dėka mes kartu įveikėme net 13 Dakarų ir, tikiu, įveiksim dar daugiau!“ – pridūrė lenktynininkas ir sykiu suintrigavo: „Visgi, tai tikrai nereiškia, kad artėjančiame Dakare visai nesusitiksim. Greitu metu pranešiu savo planus“.

Pertrauką išnaudos prasmingai

Paklaustas, kam išnaudos pirmąją pertrauką po 8 metų iš eilės dalyvavimo Dakare, Antanas Juknevičius nusišypso ir pasakoja, kad nesėdės rankų sudėjęs – didelį dėmesį skirs strateginių ir techninių sprendimų priėmimui artimiausiems metams. Jis taip pat stebės, kaip keisis situacija rinkoje ir kaip 2023-ųjų lenktynėse atrodys naujieji T1+ klasės automobiliai.

„Tai – ne pirma mano pertrauka Dakare, per 13-os metų karjerą Dakare jų buvo kelios ir tai yra visiškai normalu. Automobilių sporte taip pat esu išbandęs daugybę skirtingų taktikų ir strategijų. Dėl to esu tikras, kad laikas viską sudėlios į savo vietas, tik reikia kantrybės, analizuojant rinkos diktuojamas sąlygas ir vertinant, kokią Dakaro techniką galima įsigyti už racionalią kainą“, – pasakoja A. Juknevičius.

Ar Dakaro legenda grįš į Dakarą?

Lenktynininkas tikras, jeigu pavyks įsigyti T1+ klasės automobilį, kuris leis kovoti dėl ilgus metus puoselėjamo tikslo iškovoti vietą TOP-10 absoliučioje įskaitoje, 2024-ais jį pamatysime ant Dakaro podiumo.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją