Po gana įtemptos, bet sėkmingos dienos ekipos pilotas Vaidotas Paškevičius pasakojo, kad kuo toliau, tuo labiau neramina jų sunkvežimio „Tatra“ būklė, mat įvairių trūkumų komanda pastebi kiekvieną dieną. Šįkart prieš startą ekipa atkreipė dėmesį į tai, kad iš priekinio kairiojo pusašio skverbiasi alyva, o iš viduryje esančio nedidelio degalų bako varva dyzelinas. Ekipos nariai savo jėgomis pašalino šias problemas ir į trasą pajudėjo jau tik su mintimis pademonstruoti kuo geresnį tempą. Pasak V. Paškevičiaus, jau per pirmuosius kilometrus laukė vienas didžiausių iki šiol turėtų iššūkių – įspūdingo aukščio kopa.

„Po pirmų trijų kilometrų atvažiavome prie kopos, kuri atrodė lyg siena. Nežinau, kiek ten metrų aukščio. Pabandžiau kilti ir iškart supratau, kad greitis per mažas. Nusprendžiau apsisukti ir bėgėtis smarkiau. Taip ir padarėme. Sunkiai, bet į tą kopą įlipome. Šiandien labai jautėsi mechaninės pavarų dėžės trūkumai, praleidome kelis varžovus, kurie jau signalizavo, kad duotume kelią. Teko kurį laiką važiuoti iš paskos“, – sakė „ConnectPay Racing“ ekipos pilotas.

Kai jau atrodė, kad kiti, techniškai pranašesnius sunkvežimius vairuojantys varžovai nutols, savo kozirius ištraukė „ConnectPay Racing“ komandos šturmanas Slavomiras Volkovas. Jis preciziškai tiksliai vedė ekipažą net ir tose vietose, kur smėlyje paliktos vėžės bylojo, jog varžovai nuvažiavo kita kryptimi. Pasitikėjimas šturmanu davė vaisių – lietuviai vėl už nugaros paliko tuos oponentus, kurie buvo greitesni, bet paklydo.

„Slavomiras man sako, kad sukčiau dešiniau. Žiūriu, kad vėžės tai eina kairėn. Paklausiau, ar tikrai gerai važiuojame. Liepė klausyti nurodymų ir važiuoti dešinėn. Šiek tiek pavažiavę pasiekėme virtualų kelio tašką. Vėliau Slavomiras vėl pasakė važiuoti ten, kur nebuvo vėžių. Ir vėl buvome tikslūs, paėmėme tašką ir dar matėme, kaip vienas iš varžovų apsisukinėja to taško ieškoti. Po to, kai susigrąžinome pozicijas iš tų, kurie mus buvo aplenkę, jau nieko nebepraleidome į priekį. Galima sakyti, kad šiandien mums du varžovus aplenkė Slavomiras“, – šturmano kompetencijas įvertino V. Paškevičius.

Jis teigė, kad po šios dienos jam jau skauda petį nuo pavarų junginėjimo, mat su mechanine greičių dėže reikia dirbti nuolat. Šiek tiek nukentėjo ir sunkvežimis – siaurame kanjone į krūmokšnius buvo apgadinti veidrodėliai ir numuštos plazdančios Lietuvos trispalvės, kurios dykumoje ir pasiliks tarsi į fontaną įmesta moneta.

Finišą „ConnectPay Racing“ ekipa pasiekė vienuoliktoje vietoje, tačiau čia juos pasiekė žinia – dar greičio ruožo pradžioje sustojo iki tol ketvirtoje vietoje laikęsis čekas Alesas Lopraisas. Tai reiškė, kad jis lentelėje krenta žemyn, o „ConnectPay Racing“ trijulė po dešimties Dakaro greičio ruožų kyla į savo klasės dešimtąją poziciją. Iki Dakaro ralio finišo lieka dar du greičio ruožai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją