Pasitiktas žurnalistų ir gerbėjų, B. Vanagas atviravo, kad toli gražu nesijaučia taip, kad norėtų nusigraužti nagus, mat visuomet važiuodamas į Dakaro ralį žino, jog gali nefinišuoti.

„Žinai, kad visada egzistuoja klaidos tikimybė. Žinai tą, bet kai tai atsitinka, aišku, nemalonu“, – kalbėjo jis.

Nori žinoti, kodėl padarė klaidą

Nors po piloto patirtos avarijos ir įrašo socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje, kad reikiamu laiku esant dideliam greičiu negavo informacijos apie kliūtį, kilo įvairiausių kalbų, ką tai galėtų reikšti. Buvo klausiama, ar tai organizatorių kaltė dėl netikslios kelio knygos, galbūt suklydo šturmanas. Tačiau B. Vanagas Vilniuje tikslaus atsakymo į šį klausimą nepateikė.

„Pagrindinė mintis tą, kad turime išsiaiškinti, kas atsitiko, nes jei nežinosi, bijosi ir negalėsi būti greitas. Šiai akimirkai aišku, kad aš tos informacijos tiesiog neturėjau, arba ji atsirado per vėlai. Bet tai mūsų vidiniai dalykai, kuriuos turime išsiaiškinti. Labiausiai gaila, kad nevažiuojame lenktynėse“, – sakė jis.

Benediktas Vanagas

Prisimindamas avariją jis neslėpė, kad taip jau sutapo, jog tuo metu šalia buvo ir medijos automobilis, ir skrido sraigtasparnis, tad šiurpūs vaizdai apskriejo visą pasaulį.

„Tam tikra prasme tai buvo gražus vaizdas, nors ne to mes ten važiavome, – pastebėjo jis ir pridūrė, jog avarijos metu visą laiką išliko sąmoningas: – visokių memų apie save prisižiūrėjau, aš esu patyręs vartytojas, tai su sveikata viskas tiek gerai, kad apie tai dabar neverta kalbėti.“


Kaštus sužinos vasarį

Kiek tiksliai kainuos automobilio remontas, kokias sąskaitas dar teks apmokėti, kol kas B. Vanagas nenutuokia, tačiau, anot jo, mažai šiame sporte nebūna.

„Kainuos daug, bet mes tą sužinosime, kai automobilis bus Vilniuje, tai reiškia, pirmą-antrą vasario savaitę“, – detalizavo jis ir akcentavo, kad jeigu lenktynėse būtų dalyvavęs su senesnės kartos automobiliu, rezultatas būtų gerokai baisesnis, mat T1+ klasėje kovai paruoštas bolidas atleidžia daugiau klaidų, tik šįkart jo galimybių neužteko.

Nepaisant to, kad Dakaro ralis pasibaigė anksti, B. Vanagas sakė, kad ką veikti, sugalvos. Jau dabar aišku, kad metai bus išties aktyvūs.

Plano dar neturi

Paklaustas, ar rengiasi dalyvauti Dakaro ralyje kitąmet, B. Vanagas neslėpė, jog iš vienos pusės tam jokių kliūčių nėra, tačiau atsakyti teigiamai dar negali.

„Iš kitos pusės, kažkokio labai aiškaus plano aš dar neturiu“, – prisipažino sportininkas.
iš kitos pusės, tokio kažkokio labai aiškaus plano aš neturiu.

Kaip seksis lietuviams Dakare, lenktynininkas nesiryžo prognozuoti, mat, atviravo, pastarosiomis dienomis ne itin galėjo žiūrėti į Dakaro ralio lenktynių įskaitų lenteles.

Benediktas Vanagas

„Nesigilinau į rikiuotę, nes į ją kol kas tiesiog negera žiūrėti – mūsų ten nėra. Tai grynai psichologinis dalykas“, – sakė jis.

Visgi, pasak jo, kilti aukštyn šansų yra tada, kai arba važiuoji pats greitai, arba kažkas iškrenta, tad tikimybių, jog iškris aukščiau nei Vaidotas Žala, dabartinis automobilių klasės lyderis, esantys sportininkai, netrūksta.

„Manau, Vaidotas gali pasigerinti rezultatą. Tikrai to linkiu, nes kažkas iš mūsų pagaliau turi prasimušti pro tą barjerą“, – linkėjo B. Vanagas.


Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (51)