„Jeigu aš anksčiau puldavau ieškoti atsakymų, analizių ir garsiai deklaruodavau daug visokiausių dalykų, kurie man atrodė tiesa, dabar žinau, kad tiesa ateis vėliau. Viena išmiegota naktis po lenktynių finišo atneša tam tikro pamatymo, bet tai yra mažuma informacijos“, – teigia B. Vanagas.

2019-siais Baltijos šalių rekordą Dakare pasiekęs lenktynininkas neslepia, jog jaučia žmonių nusivylimą dėl nepagerinto rezultato: „Kadangi egzistuoja visuomeninė opinija, reikalingas kažkoks sąlyginis kilimas laipteliais. Taip gimė noras būti dešimtuke. Šiais metais dešimtuko mes nepasiekėme. Ir aš suprantu, kad nemaža dalis Dakaru besidominčių žmonių jaučiasi truputėlį nusivylę, nes juk tikslas buvo kiek kitoks“.

Tačiau rezultatas nepagerintas tik pozicijomis. Kiti rodikliai, pasak, sportininko, yra gerokai progresyvesni: „Mes kalbame apie vietas, bet neįvertiname konkurencijos. Tai, kas buvo dešimtukas prieš penkis metus, ir dešimtukas dabar nebėra visiškai tas pats. Jeigu imtumėm mūsų 2019 metų rezultatą, mes buvome vienuolikti ir nuo lyderio atsilikome 8 val. 10 min. Šiais metais, būdami dvylikti, nuo lyderio atsilikome 5 val. 15 min.“, – konkretizuoja B. Vanagas. Lenktynininko teigimu, net 30 proc. pagerintas rezultatas yra milžiniškas šuolis į priekį. Tačiau augant konkurencinei aplinkai, TOP 10 nebus lengvai pasiekiamas ir kitais metais.

Sportininkas pasakoja, jog Dakare svarbiausia padaryti kaip galima mažiau klaidų, o kiekviena nesėkmė yra pasiruošimo atspindys. Vis dėlto, ilgametis nusistatymas ima keistis ir B. Vanagas pripažįsta, kad net turint didelę patirtį, neįmanoma visko numatyti.

„Aš nenorėčiau, kad tai kada nors taptų pasiteisinimu man arba mūsų kolegoms, bet turiu pripažinti, kad sėkmės faktorius Dakare truputį egzistuoja“, – prisimindamas paskutinius greičio ruožus kalba B. Vanagas.

Kaip vieną iš faktorių, atitolinusių nuo dešimtuko, lenktynininkas įvardija per trumpą pažintį su naujuoju „Toyota Gazoo Racing Hilux“ bolidu. Ne kartą minėjęs, jog tai revoliucingas ir visiškai kitaip valdomas bolidas nei ankstesnės kartos IRS modelis, dabar sportininkas, vertindamas pirmuosius greičio ruožus, mato, jog juose galėjo būti greitesnis.

„Mes neturėjome tinkamos trasos nei Lietuvoje, nei per testus Saudo Arabijoje, kurioje atsiskleistų naujojo „Hilux“ svorio pasiskirstymas. Atrodė, kad tas susipažinimas su automobiliu įvyko ir aš klydau. Pirmas keturias–penkias Dakaro dienas kiekvieną dieną atrasdavau naujų dalykų ir tai potencialiai galėdavo pridėti greičio“, – pripažįsta B. Vanagas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (16)