Oranžinės spalvos bolidas po kapotu turi 5 l darbinio tūrio V8 formos „Lexus ISF“ variklį, kuris generuoja 340 AG ir 560 Nm sukimo momentą. Kėbulo konstrukcija vamzdelinė, o apdailos – anglies pluošto. Variklio galia į ratus perduodama per 6 laipsnių „Sadev“ sekvencinę pavarų dėžę.

Tai – ne vieninteliai privalumai, kuriuos vardina A. Juknevičiaus komanda. Plačiau apie automobilį galite pasiskaityti čia. Be to, komanda žada pridėti ir atsarginių dalių bei pabrėžia, kad modelis yra lengvai ir nebrangiai prižiūrimas bei visiškai paruoštas lenktynėms.

A. Juknevičius grįžęs iš Dakaro yra minėjęs, kad stengsis įsigyti naujesnį ir pažangesnį automobilį, kadangi su turimu konkuruoti ir siekti aukštesnių pozicijų jau nebeįmanoma.