„Reabilitavausi prieš save ir prieš kitus. Nebloga diena, per daug nepavargau. Kur galėjau, spaudžiau normaliai. Po pavojingas vietas labai atsargiai važiavau.

Minimaliai sumažinau kritimų riziką ir saugojau techniką. Neturėjau nė vienos pavojingos situacijos, jog galėčiau sakyti – nedaug trūko iki kritimo ir panašiai.

Labai tvarkingai važiavau. Kiek žinau, kiti klydo naviguodami. Nors neklydau, buvo pora vietų, kai pasisukiojom keliese, ieškodami kelio taško. Greičio ruožas labai geras. Akmenų buvo, bet jau ne tiek kiek antradienį. Palyginus su 9-u etapu, trečiadienį – pasivaikščiojimas parke. Ką antradienį buvau praradęs, X etape pavyko susigrąžinti“, – apžvelgia sportininkas.

Viršijant greitį Dakare, irgi galima gauti baudą. Tik baudžiama ne pinigais, o laiku.

„Tik grįžęs į bivaką, sužinojau, kad gavau baudą, nes viršijau greitį. Viršijau keturis kilometrus per valandą, tai neturėtų būti baisi bauda“, – sako Arūnas.

Likus vos dviems greičio ruožams, motociklininkas atskleidė savo taktiką ir tikslą.

„Tikslas – visada finišas. Jeigu būsiu finiše ir neatsiras papildomų klaidų, tai turėtų būti rekordinis finišas su laimėjimais. Tačiau neužbėgam įvykiams už akių, nes reikia pabaigti Dakarą.

Taktika likusiuose greičio ruožuose paprasta – kur galėsiu, paspausiu, kur reikės, važiuosiu atsargiau ir saugosiu tehniką“, – pasakoja Arūnas Gelažninkas.

Ketvirtadienį, panašu, bus sudėtingiau. Sportininko laukia ilgiausias 511 km greičio ruožas. Dalis jo drieksis vandenyno pakrante. Taip pat, grįžta daugiau kopų, o organizatoriai žada, kad šis greičio ruožas bus puiki proga padidinti laiko atotrūkį arba kaip tik prisiartinti prie lyderių.

„Einam maudytis, valgyt ir ruošt motociklo priešpaskutiniam ilgiausiam ir sunkiausiam greičio ruožui“, – gerai nusiteikęs sako lenktynininkas.