Šeštajame greičio ruože užfiksavęs geriausią 2021-ųjų metų rezultatą, KREDA ekipažas kirto finišo liniją 22-oje vietoje, bet sekmadienį startavo iš 34-osios vietos. Lenktynininkų dueto priekyje šiame greičio ruože laukė 8 kitose klasėse besivaržantys lenktyniniai žvėrys, rašoma komandos pranešime.

Tradiciškai, didžioji jų dalis – Dakaro milžinai – lėti sunkvežimiai. Kantrybę ir vidinę stiprybę pavertę savo „šarvais“, turėjusiais apsaugoti karštas širdis ir šaltus protus, skęsdami dulkių kamuoliuose, Dakaro pankų duetas laukė tinkamo momento, laiko ir erdvės trasos trajektorijoje atžvilgiu, lenkimui atlikti.

Per tą skausmingai ilgą laukimą automobilių kokpituose sėdintys lenktynininkai „pasivaišino“ smėlio dulkių „užkandžiais“ ir beveik iki dugno išsėmė, atrodo, beribį kantrybės rezervuarą.

Praleidę trasoje 5 valandas ir 49 minutes, 15:50 Lietuvos laiku ekipažas pasiekė septintąjį greičio ruožo finišą, preliminariai 38-oje vietoje.

Kaip dieną vertina Antanas Juknevičius?

„Išvažiavę iš bivuako ir nuvažiavę 10 kilometrų pastebėjome, kad kaista variklis. Pasirodo, gerai nenusiorino variklio aušinimo sistema. Sistemą greit susitvarkėme ir greitai lėkėme į startą. Pavėlavome 45 sekundes, gal dar ir kokią baudą už greičio viršijimą gausime. Pamatysime vėliau. Gaila, tačiau dienos bėdos užsitęsė ir trasoje.

Važiavome tik trimis stabdančiais ratais, vienas ratas nestabdė, nes prakiuro jo stabdžių šlangutė. Stojome užaklinti šlangutę, deja, visą dieną negalėjome palaikyti normalaus lenktyninio tempo.

Na ką, maratonas su savu žavesiu. Judam į uždarą bivaką ir bandysime susitvarkyti automobilį pirmadieniui“, – sakė trumpą dienos apžvalgą pateikęs lenktynininkas Antanas Juknevičius, pasiruošęs šiandien transformuotis į komandos mechaniką, atliksiantį reikiamus darbus.