„Kol kas garsai kaip ir geri“ – po kelių valandų, kupinų įtampos, lengviau atsiduso Vaidotas Žala, „Agrorodeo“ komandos lyderis. Sportininkas iš pirmojo Dakaro ralio greičio ruožo bivaką pasiekė ne sava eiga, o tempiamas.

Sportininką nesėkmė ištiko išties, atrodytų, lygioje vietoje. Puikiai važiavęs ir kurį laiką netgi pirmavęs, lenkęs visas žvaigždes, V. Žala, likus 100 km iki greičio ruožo pabaigos, pajuto, kad ėmė praslydinėti sankaba. Ilgainiui automobilis nustojo važiuoti ir teko stoti bei šauktis pagalbos likus 20 km iki finišo.

Padėti ir patempti kolegą sutiko Benediktas Vanagas, „Inbank Toyota Gazoo Racing Baltics“ lyderis. Tačiau betempiant pasigirdo keistų garsų ir variklis užgeso.

Per kelias valandas bivake buvo pakeista nauja sankaba, nauja pavarų dėžė ir tuomet pamėginta užvesti variklį. Šis ne iš pirmo karto, tačiau užsivedė, ir komanda lengviau atsiduso.

„Kliuvo davikliui, o kadangi automobilis protingas, motorą išjungė. Pasigirdo keisti garsai, orkestras. Dėl to ir toks keistas jausmas man buvo. Bet čia buvo ta situacija, kai arba bus labai blogai, arba nieko. Nes man jie („X-Raid“ – DELFI) bandė pripaišyti, kad aš ją su įjungta pavara palikau, bet tikrai ne“, – kalbėjo V. Žala.

Lengviau atsidusęs, kad dar po poros valandų automobilis vėl veikia, V. Žala pasijuokė, kad metas eiti miegoti, nes rytoj reikės leistis į lenktynes. Tiesa, iš kelintos pozicijos neaišku.

Paulo Fiuza, komandos šturmanas, nukeliavo parašyti prašymo kilstelėti ekipažą aukščiau, tačiau ar lietuvių norai bus išgirsti, dar neaišku.

„Bet čia nieko, šiandien Carlosas Sainzas startavo iš galo, o finišavo priekyje. Ir čia dar per dulkes. O rytoj mūsų kopos laukia“, – ramino save V. Žala.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (140)