„Per testus pagaliau teko išbandyti elektroninę kelio knygą, skirtą elitinio sąrašo pilotams. Ir tikrai, pirmas ratas buvo ypač sudėtingas“, – neslėpė D. Vaičiulis.

Pasak jo, blogiausia, kad kol kas nėra automatizmo, ką reikia paspausti, kad persisuktų knyga, kur reikia žiūrėti ir t.t. Perskaičius instrukciją ramiai ir be streso viskas kaip ir aišku, tačiau įsėdus į automobilį – situacija kitokia.

„Kai tu šokinėji, blaškaisi, rankoje yra valdymo pultelis, bet automatizmo, ką su juo daryti, nėra, tikrai pirmas ratas buvo nelengvas. Bet net ir apsipratus liko sunkių dalykų“, – aiškino „Kreda“ komandos navigatorius.

Pasak jo, kai naudojama popierinė kelio knyga, laikydamas ją rankose šturmanas tarsi prisiderina prie to, kaip yra purtomas, ir gali įžiūrėti, kas parašyta kelio knygoje.

„Šiuo atveju man buvo sunku įžiūrėti skaičius kelio knygoje, kuri pritvirtinta prie prietaisų skydelio. Nes galva blaškosi, o kelio knyga – taip nesipurto, kaip visas kūnas. Ir tada imi pamesti, nebematai eilutės, į kurią reikia žiūrėti“, – kalbėjo D. Vaičiulis.

Jis neslėpė, kad šiam momentui būtų geriau popierinė kelio knyga, tačiau galbūt tereikia priprasti prie elektroninių ir bus lengviau. Šturmanas pasakojo, kad jau matė ir sprendimų, kokius taiko kitos komandos: ryškiaspalves gumytes, kurios išryškina vieną konkrečią kelio knygos eilutę.

„Kai žvilgsnis besipurtant pameta, į kurią eilutę žiūrėti, tos raudonos gumytės galėtų padėti susigaudyti, į kurią vietą kelio knygoje žiūrėti“, – aiškino pašnekovas.

Dakaro ralis sausio 2-ąją prasideda prologu pavadintu 11 km ilgio greičio ruožu. Sausio 3-ąją lenktynininkams reikės leistis į pirmąjį kelių šimtų kilometrų ilgio greičio ruožą, o finišas numatytas sausio 15-ąją.