Benediktas Vanagas paaiškino, kad tokie testai yra privalomas procesas bet kuriai komandai. Tai naudinga ne tik automobilių sporte, nes galima galutinai suderinti turimus įrankius. Šiuo atveju –sportinius visureigius.

„Viską tinkamai suderinęs lenktynėse nuo pirmųjų kilometrų gali būti maksimaliai greitas. Tuomet jau nereikia daryti papildomų darbų. Savo specifika šie testai panašūs į simfoninio orkestro instrumentų derinimą prieš koncertą“, – komentavo lenktynininkas.

Stengiantis iki galo perprasti naująjį „Toyota Hilux“ visureigį B. Vanagui papildomi kilometrai itin naudingi. Anot jo, jau ketvirtadienio testai parodė, kad su šiuo automobiliu galima važiuoti greičiau, tačiau tuo pat metu reikia jausti ribą.

„Važiavome tipiniu Saudo Arabijai būdingu gruntu, kopų nebuvo, bet smėlio netrūko, todėl galėjau išbandyti, kaip „Hilux“ elgiasi natūraliomis varžybų sąlygomis. Natūralu, kad Lietuvoje tokios galimybės nebuvo“, – įspūdžiais dalinosi sportininkas.

Darbų daug, o laikas – ribotas

Itin svarbi testų dalis – padedant kolegoms iš „Toyota Gazoo Racing“ atnaujinta įvairi programinė automobilio įranga. Iki šio „Hilux“ turėjo daug bazinių programų, kurios buvo pakeistos konkrečiam modeliui ir specifinėms sąlygoms skirtomis versijomis.

„Neturėjome netgi padangų slėgio stebėjimo sistemos, o dabar ji automobilyje jau yra. Apskritai, tame testų darbų sąraše yra daugiau nei 50 punktų. Per pirmąją dienos pusę atlikome nemažai, bet dar daug užduočių laukia“, – apie paskutinę savo 2020 metų dieną pasakojo B. Vanagas.

Parengiamiesiems darbams jis ir komanda turi labai nedaug laiko. Penktadienį, sausio 1 dieną, 8 val. ryte prieš techninę patikrą į uždarą parką uždaromas Edvino Juškausko ir Aisvydo Paliukėno „Toyota Hilux“, o dar po 24 valandų su savo automobiliu laikinai išsiskirs ir B. Vanagas su Filipe Palmeiro.