Procedūrų daug. Net žurnalistams, seksiantiems iš paskos visiems dalyviams, reikia ne tik užpildyti pačias įvairiausias formas ir jas pasirašyti, bet ir įveikti techninę komisiją: surinkti gausybę antspaudų ir parašų, kad naudojamas automobilis yra su saugos sistema, sekimo įranga, turi visą reikiamą atributiką. Tokią pat ir dar ilgesnę procedūrą turi įveikti ir lenktynininkai.

Nulinis bivakas įrengtas visiškai greta karališkojo stadiono. Čia pat vyks ir Dakaro ralio atidarymo ceremonija, iš čia laukia prologo, o vėliau ir pirmojo greičio ruožo startas.

Ketvirtadienį ant karščiu tvoskiančio asfalto vienas po kito kūrėsi komandos, išsidėliojo įrankius, statė palapines ir kitką, ko galėtų prireikti pirmosioms ralio dienoms.

Pavyzdžiui, Antano Juknevičiaus „Kreda“ komandos mechanikai, atgabenę sportinį automobilį iš Jungtinių Arabų Emyratų (JAE), surinko šiam priekinę važiuoklę, kadangi į Saudo Arabiją „Overdrive Hilux“ atkeliavo tempiamas standžia vilktimi.

Vaidoto Žalos „Agrorodeo“ komanda taip pat turėjo, ką veikti.

Paulo Fiuza, naujasis V. Žalos šturmanas, matavosi sėdynę ir reguliavo ją pagal save, kadangi į „Mini“ dar nebuvo nė karto įsėdęs.

Padirbėti teko ir mechanikams, kurie gavo progą susipažinti su svarbiausiais automobilio važiuoklės mazgais.

Visas procedūras komandos pabaigs jau pirmą naujųjų, 2021-ųjų, metų dieną. Sausio 2-ąją laukia prologu vadinamas pirmasis 11 km greičio ruožas, o sausio 3-ąją prasideda Dakaro ralis, kuris tęsis iki sausio 15 d.