Benediktas Vanagas pasakojo, kad jie kaip atvykėliai privalėjo deklaruoti savo gyvenamąsias vietas ir netgi įsidiegti savo telefonuose specialias programėles, kurios leistų Saudo Arabijos pareigūnams bet kuriuo metu greitai nustatyti, kur jie yra.

Adaptacija bus trumpa

Trečiadienį, gruodžio 30-ąją, numatytas technikos atsiėmimas, o kitą dieną – testai drauge su „Toyota Gazoo Racing“ komanda. B. Vanagas jų itin laukia, nes tai bus paskutinė proga prieš lenktynes iki galo pažinti naująjį „Toyota Hilux“.

„Teoriškai aš suprantu, kaip viskas veikia, tačiau praktikos dar trūksta – reikia, kad rankos pajustų vairą. Nebūsiu tas, kuris nuo pat starto iš automobilio galės išspausti viską. Visgi manau, kad testai ir pirmosios Dakaro dienos bus itin naudingos, todėl adaptacijos laikotarpis bus trumpas“, – kalbėjo jis.

B. Vanagas ir Filipe Palmeiro šiuose testuose žada būti pavyzdingais mokiniais, kurie stengsis įsisavinti visą „Toyota Gazoo Racing“ gamyklinės komandos narių suteikiamą informaciją.

2021 metus visi Dakaro dalyviai pradės tvarkydami formalumus administracinėje ir techninėje komisijoje. Lenktynių žavesiu nepasižyminčios procedūros truks nepilnas dvi dienas.

Foto: Vytautas Pilkauskas

Šeštadienį, sausio 2 dieną, visų ralio maratono dalyvių laukia pirmas rimtas išbandymas – varžybų prologas. Šis įžanginis etapas svarbus tuo, kad pagal jo rezultatus bus pakoreguotos pirmosios Dakaro lenktynių dienos startinės pozicijos.

Prologe skubėti neketina

320-ąjį startinį numerį gavęs B. Vanagas prologe stengsis būti atsargus. Anot jo, patirtis parodė, kad specialiuose greičiuose ruožuose neįmanoma laimėti lenktynių, tačiau galima lengvai viską prarasti.

„Tokiame trumpame greičio ruože lenkimų neturėtų būti. Galbūt tarp startuojančių iš rikiuotės galo tarpai bus mažesni, o kitiems aš nematau didelių galimybių. Kol kas net nežinome, kur tai vyks, kokios bus oro sąlygos, ar kils dulkės, todėl sunku tiksliai įvertinti“, – komentavo lenktynininkas.

Foto: Vytautas Pilkauskas

Visgi jis neatmetė galimybės pasirinkti agresyvesnę prologo strategiją. Jei pirmasis greičio ruožas bus akmenuotas, pastebėjo B. Vanagas, skintis kelią jame vienam iš pirmųjų nebus prasmės. Tuo metu gresiant dulkių kamuoliams, naudinga startuoti kuo anksčiau.

„Panašią taktiką taikysime viso Dakaro metu – ji bus santykinai konservatyvi, tačiau 100 proc. palaikant sportinį tempą“, – žadėjo naujos kartos „Toyota Hilux“ greičio ruožus šturmuosiantis sportininkas.