Nors šiais metais technikos pridavimo procedūra dėl visų saugumo priemonių supaprastėjo, bet „Kreda“ komandos kolektyvo tai nelietė, nes Dubajuje po neįvykusių „Abu Dhabi Desert Challenge“ bei „Dubai Baja“ liko visa komandos technika: lenktyninis automobilis, sunkvežimis, ir palaikymo automobiliai. Dabar turėsianti sukarti daugiau nei 2000 kilometrų kelią ir išilgai pervažiuodama Arabijos pusiasalį, ir atsidurti kitoje jo pusėje, pakeliui kirsdama Jungtinių Arabų Emyratų ir Saudo Arabijos sieną.

Šis žygdarbis kelia daug papildomų rūpesčių, atsižvelgiant į tai, kad nuo sekmadienio Saudo Arabija užvėrė išorės sienas visiems užsienio svečiams, nepriklausomai nuo to, kokį keliavimo būdą jie renkasi.

„Tokioje situacijoje reikia įžvelgti ir pozityvą – dabar bent nereikės jaudintis dėl to ar su patikėta technika elgiamasi saugiai, nes „Kreda“ komandos nariai patys sėdės už vairo. Bet kokiu atveju, lieka labai daug klausimų, kaip mes su savo technika pateksime į Saudo Arabiją, net jeigu ir bus suteikta galimybė Dakaro dalyviams išimties tvarka kirsti sienas uždariusios valstybės ribas. Ar nebus eilių prie sienos, ar siena nebus taip užblokuota, kad iki jos nusigauti – jokių šansų, ar vietiniams pareigūnams nereikės pasitelkus visus verbalinius ir gestų įrankius aiškinti, kad mums yra suteiktas leidimas patekti į šalį – atviras ir opus klausimas, į kurį atsakymą galėsime pateikti sau ir kitiems tik realiu laiku. Visa tai kelia didelį galvos skausmą, tačiau liekame optimistai, suspaudžiam kumščius ir tikimės geriausio“, – sako 12-ojo Dakaro iššūkiui pasiruošęs lenktynininkas Antanas Juknevičius.

2021-ųjų Dakaro ralis sausio 3-15 dienomis antrą kartą vyks Saudo Arabijoje. „Kreda“ komandos lyderis – Antanas Juknevičius yra labiausiai patyręs ir visus savo 10 Dakarų finišavęs sportininkas iš Lietuvos. Lenktynininkas tris kartus pagerino Baltijos šalims priklausantį geriausią rezultatą automobilių kategorijoje. 2018-aisiais A. Juknevičius organizatorių oficialiai pripažintas Dakaro ralio Legenda.