Sprendimą į Dakarą gabentis namą ant ratų „Kreda“ ekipažas priėmė dar vasarą, kai paaiškėjo, kad Dakaro ralis šiemet bus neįprastas. Dėl koronaviruso pandemijos jo organizatoriai užsibrėžė sukurti savotišką sportinį „burbulą“ ir užtikrinti, kad visi ralio dalyviai gyvens bivake, neklajos po viešbučius ir nebendraus su pašaliečiais. Taip tikimasi sumažinti užsikrėtimo koronavirusu tikimybę Dakaro bivake.

Kaip buvo skelbiama, visas „Kreda“ komandos namas ant ratų sukurtas Lietuvoje, juo rūpinosi skirtingos Lietuvos bendrovės. Į priekį automobilį turėjo traukti 6,6 l darbinio tūrio „Duramax V8“ turbininis dyzelis, turintis 330 AG ir 820 Nm sukimo momentą.

Visgi išgabenus Dakaro ralio techniką į Marselio uostą, iš kur ši turėjo būti plukdoma į Saudo Arabiją, paaiškėjo, kad namas ant ratų ėmė „spyriotis“.

Pirmiausia sugedo pavarų dėžė, tačiau ją pavyko suremontuoti. Visgi šis gedimas nebuvo vienintelis: kaip juokauja ekipažas, COVID-19 virusas apėmė pagrindinį variklio kompiuterį, tad šis nebeleidžia užvesti variklio.

„Iš principo, dar turėjome šiek tiek laiko viską susitvarkyti – šiandien yra paskutinė technikos pridavimo į laivą diena, bet nutarėme, kad vežtis ligotą techniką į sudėtingą maratoną per didelė rizika“, – paskelbė savo „Facebook“ paskyroje A. Juknevičius.



Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (23)