V. Žala džiaugėsi, kad lapkričio 24 dieną iš Lietuvos išvežta technika saugiai ir sėkmingai pasiekė uostą, iš kurio sunkiausioms pasaulio lenktynėms skirti automobiliai bus plukdomi į Džedos miestą Saudo Arabijoje, kur ir bus duotas startas 2021-ųjų Dakarui. Komandos mechanikai pasakojo, kad nepaisant įvairių ribojimų dėl pasaulyje plintančios pandemijos, savaitę trukusi kelionė praėjo sklandžiai, o automobilio perdavimas įvyko beveik be didesnio kontakto su kitais žmonėmis.

„Šiais metais automobilio atidavime pats nedalyvauju, tačiau komanda pranešė, kad dėl pandemijos ši procedūra žymiai supaprastėjo. Anksčiau, tam, kad galėtume perduoti turimą techniką pergabenimui, uoste užtrukdavome beveik visą dieną, dabar komanda susisuko vos per pora valandų. Esame vieni pirmųjų atvežę savo automobilius, todėl viskas vyko iš tiesų greitai. Žinoma, pagrindinė priežastis yra tai, kad administracinės ir techninės komisijos užduotys yra perkeltos ir bus atliekamos Džedoje“, – aiškino V. Žala.

Pakeitimai viską supaprastino

Lenktynininkas aiškino, kad anksčiau tokios procedūros, kaip automobilio techninis patikrinimas, startinių numerių klijavimas ir saugos įrangos patikra buvo atliekamos Europoje. Vis dėlto, atsižvelgdami į esamą situaciją ir su koronavirusu susijusius ribojimus Prancūzijoje, organizatoriai nusprendė pakeisti tvarką.

„Dėl koronaviruso grėsmės Prancūzijoje taip pat yra įvestas karantinas, dėl kurio draudžiamas bet koks žmonių buriavimasis. Būtent dėl to, jau anksčiau organizatoriai paštu dalyviams išsiuntė startinių numerių lipdukus, kuriuos užuot klijavę Marselio uoste, turėjome suklijuoti namuose. Atvykus į vietą organizatorių atstovai patikrino, ar užklijuoti lipdukai, automobilius pasvėrė ir perėmė gabenimui. Visus kitus darbus atliksime jau tik gruodžio pabaigoje atsiimdami savo techniką“, – pasakojo „Agrorodeo“ pilotas.

Patirtis leidžianti lengviau atsikvėpti

V. Žala prisipažino, kad šiemet, skirtingai nei ankstesniais metais, dėl atiduotos technikos nerimauja mažiau. Mat anksčiau dažnai kildavo dvejonių, kaip yra elgiamasi su atiduota technika – ar automobiliai nėra „laužomi“ ir pervaromi į laivą laikantis elementarių protingumo kriterijų. Vis dėlto abejones išsklaidė anksčiau atliktas patikrinimas.

„Praeito Dakaro metu, prieš atsiimant visureigį, komandos technikai patikrino variklio darbo įrašą, kad galėtume sužinoti, kaip buvo elgiamasi su automobiliu, kai jis buvo nebe mūsų rankose. Pamatėme, kad viskas buvo atlikta tvarkingai, automobilis pervarytas važiuojant nedideliu greičiu ir nedidinant variklio sūkių“, – patirtimi dalijosi lenktynininkas.

„Agrorodeo“ pilotas aiškino, kad gruodžio 1-ąją į organizatorių rankas buvo perduoti trys komandos automobiliai: lenktynėms paruoštas „Mažylis“, techninio aptarnavimo sunkvežimis ir kemperis. Technikos priėmimas Marselio uoste vyks dar 2 dienas, o komandos automobilius sekantį kartą pamatys tik Džedoje, gruodžio 30 dieną.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)