Nuo pat 11-ojo greičio ruožo pradžios neblogą tempą demonstravę A. Juknevičius ir D. Vaičiulis, netrukus, nuvažiavę maždaug trečdalį suplanuoto maršruto, smarkiai krito pozicijomis žemyn. Paaiškėjo, kad dėl to kaltas vėl pradėjęs kaisti automobilio variklis. Kol kas nėra žinoma, dėl kokių priežasčių pasikartojo ši problema.

Išsisprendę šį rūpestį A. Juknevičius ir D. Vaičiulis susidūrė su dar vienu – nustojo fiksuotis sportinis vairas. Kitaip tariant, jį uždėjus ant stebulės, buvo galima taip pat lengvai ir nuimti.

„Uždedi, o jis po kelių minučių vėl atgal. Tai susitarėme, kad Darius man kas kažkiek laiko šauktų, kad spausčiau vairą. Tai dar nėra taip buvę, kad nejausčiau rankų“, – kalbėjo A. Juknevičius.

Ir tai nebuvo vienintelis ekipažą ištikęs rūpestis. Kaip pasakojo DELFI reporteris Dakare Paulius Garkauskas, paaiškėjo, kad viena iš bolido hidraulinių kojų, leidžiančių pakelti automobilį į viršų tada, kai reikia pakeisti pramuštą ratą, nebeveikia tinkamai. Kitaip tariant, nesulenda atgal į savo dėtuvę.

„Ant pačios paskutinės kopos įklimpome, būtume greitai išsikasę, bet vėl nesuvažiavo hidraulinė koja. Praradome daug laiko. Kažkoks deja vu, kartojasi praėję metai, kaista variklis ir koja“, – sakė D. Vaičiulis.

Dėl šių rūpesčių „Kredos“ ekipažo finišo laikas nėra pats geriausias – komanda finišavo tik 43-ioje vietoje. Negana to, tai lėmė, kad lenktynininkai prarado vietą absoliučioje ralio įskaitoje: iš 20-osios vietos jie nusmuko į 21-ąją.