Maratono dienomis dauguma lenktynininkų stengiasi saugoti savo techniką, mat atsiradus didesniam gedimui, kurio pilotas ir šturmanas negalės pataisyti, komanda gali būti priversta iš sunkiausių pasaulio lenktynių pasitraukti.

Uždarame parke komandos gali keistis turimomis automobilių dalimis, tačiau, kaip ir ankstesnėmis dienomis, šių metu lenktynininkai su savimi gali pasiimti tik mažą dalį detalių, mat kitoms automobilyje tiesiog nėra vietos.

Tiesa, gamyklinės komandos šiuo atveju turi pranašumą, mat ne paslaptis, kad lenktynėse dalyvauja ir tų pačių komandų sunkvežimiai, kurie gali vežti daugiau automobilių įskaitos dalyviams reikalingų dalių.

Būtent pirmosios maratono dienos metu Fernando Alonso, leisdamasis nuo kopos apsivertė. Dėl to skilo automobilio priekinis stiklas bei iškrito jo priekinis kairys žibintas.

Vaidotas Žala teigė, jog toks priekinis stiklas „Formulės-1“ žvaigždei, esančiai „Toyota“ gamyklinėje komandoje, startuoti neturėtų kliudyti, tačiau dėl žibintų galėtų kilti sunkumų.

Nepaisant to, „Toyota“ komanda dalyvių turi ir sunkvežimių įskaitoje, tad greičiausiai sportininkais užregistruoti mechanikai per naktį tikrai pagelbės F. Alonso pasitaisyti bolidą.

Primena karinę bazę

Nepriklausomų žurnalistų komanda „iGo2Dakar“, kuriai leista dirbti iš uždaro bivako, pasidalino nuotraukomis, kuriose užfiksuota, kaip atrodo ypač slaptas bivakas. Šiame naktį turės praleisti visi Dakaro dalyviai.

Bivakas įkurdintas visai netoli Jungtinių Arabų Emyratų sienos esančiame oro uoste. Ant asfalto išrikiuotos milžiniškos baltos palapinės, o jose – miegui, susirinkimams, valgymui skirtos erdvės. Aptvertoje zonoje – uždaras lenktynių technikos parkas.

Kadangi lenktynininkų yra daug, vietoje atskirų palapinių kiekvienam ekipažui, miegoti teks bendrose drauge su šimtais kitų kolegų. Tie, kurie bivake pasirodys anksčiau ir spės užsiimti vietas, galės miegoti dviaukštėse metalinėse lovose, tačiau daugumai prisireiks prigulti ant žemės, kur vienas greta kito išrikiuoti čiužiniai.

„Agrorodeo“ komandos pilotas V. Žala netruko pastebėti, jog organizatorių parengta nakvynės vieta primena karinę bazę.

Pas mechanikus – po dienos

Ketvirtadienį, po 11-ojo greičio ruožo finišo, visas Dakaras sugrįš iš Šubaitos miesto atgal į Haradą, bivaką, kuriame jau teko gyventi.

Čia Dakaro ralio maratonas pasibaigs ir komandų mechnikai galės pasirūpinti per dvi dienas gerokai pavargusia technika.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)