Nors „Heston MRO team Pitlane“ komandos bolidas užsivedė ir bivake, rodos, veikė nepriekaištingai, E. Juškauskas neslėpė, jog vos kirtus septintojo greičio ruožo starto liniją, teko stoti – pradėjo kaisti variklis. Tiesa, tai nebuvo gedimas, mat paprasčiausiai reikėjo nuorinti aušinimo sistemą.

„Startavom iš pačio galo, todėl buvo labai daug dulkių, bet kažkaip prasibrovėm. Keturis kartu reikėjo stoti, nes turėjome su sklende problemų. Vėliau man buvo prasidėjusi paranoja, visi kvapai erzino, kartą net stojau, nes vienas kvapas pasirodė pernelyg įtartinas“, – juokdamasis aiškino E. Juškauskas.

Lenktynininkas sakė, jog nepaisant to, kad greičio ruožą pavyko įveikti pakankamai sėkmingai, grįžus į bivaką mechanikai turės darbo, mat E. Juškauskas įtarė, jog gedimų gali būti greičių dėžėje – sunkiai jungiasi trečias ir ketvirtas bėgiai.

Komandos pilotas aiškino, jog dar kartą sustoję buvo norėdami padėti Benediktui Vanagui ir Filipe Palmeiro, kurie daug laiko sugaišo tvarkydami lūžusį šarnyrą ir kitus jo sukeltus gedimus. Vis tik net ir sustoję, „Heston MRO team Pitlane“ lenktynininkai niekuo negalėjo padėti, mat B. Vanago „Toyota Hilux Overdrive“ yra keliais metais naujesnė, todėl E. Juškausko ir A. Paliukėno turimos detalės jam netiko.