Jį keisdamas ekipažas sugaišo daugiau nei 2 valandas ir sekmadienio greičio ruože preliminariai užėmė 57-ąją vietą. Bendroje įskaitoje B. Vanagas nukrito į 20-ąją poziciją, o vėl grįžti į TOP10 vilties liko nedaug.

B. Vanagas pasiekė finišą, tačiau apgailestavo, kad rezultatas visai ne toks, kokio siekė.

„Daugiau nei 400 kilometrų greičio ruože viskas klostėsi pagal planą – važiavome greitai, bet saugiai. 426-ajam kilometre pajutau, kad nuskrido galines kairysis ratas“, – lūžio momentą prisiminė lenktynininkas.

Vos pasiekė finišą

Toyota Hilux“ patraukė nuo trasos ir apžiūrėjo, kas nutiko. Paaiškėjo, kad lūžo viršutinis lankstas, kuris taip pat nutraukė varžus. Taip pat išlūžo ir pusašis.

„Vaizdas primena tą atvejį, kai finišavome be vieno rato. Nors turėjome detalės, dėl nutrauktų varžtų remontas truko labai ilgai.

Likusius 130 kilometrų iki finišo turėjome įveikti ypač atsargiai, tačiau ir tai nepadėjo – likus 20 kilometrų iki finišo kopose dėl lūžusio varžto neatlaikė ir pakeistas pusašis, likome su dviem varomais ratais“, – pasakojo B. Vanagas.

Visureigis liko tik su dviem varomais ratais, todėl lenktynininkui dar prireikė išmonės, kaip pasiekti finišą. „Judėsime į bivaką, kuriame apžiūrėję automobilį viską pakomentuosime išsamiau“, –žadėjo pilotas.

Pavydėtiną stabilumą šių metų ralio maratone demonstravęs lenktynininkas sekmadienį protingą tempą užsibrėžė nuo pat starto.

Jau ties 52 kilometrų žyma ekipažas pakilo dviem pozicijomis aukštyn į 16-ąją vietą ir atrodė, kad šio rezultato nepaleis iki pat finišo. Deja, 417-ajame kilometre viską aukštyn kojom apvertė viena lūžusi pakabos detalė.