546 kilometrai. Po poilsio dienos Dakare šiandien išaušo ilgiausias greičio ruožas, kuris, kaip organizatoriai žadėjo, privers dalyvius pasiraitoti rankoves. Sunkumus mėgstantys Antanas Juknevičius ir Darius Vaičiulis šiandien ir vėl pademonstravo puikų rezultatą ir finiše džiaugėsi 24 pozicija.

Jau tampa įprasta, jog „Kreda“ ekipažas šiemet lenktyniauja labai stabiliai. Po poilsio dienos startavę 28-toje pozicijoje, Dakaro pankai užtikrintai skrodė Saudo Arabijos kopas ir kiekviename kelio punkte vis gerindavo savo užimamą vietą. Atlėkęs į finišą A. Juknevičius buvo patenkintas pasiektu rezultatu.

„Greitas ruožas, su labai daug tiesiųjų, tad ir vėl teko iki pat galo spausti greičio pedalą. Kopos šiandien ir vėl buvo labai nedidelės, prašokom įsibėgėję. Navigacija nebuvo sudėtinga, tik reikėjo labai tiksliai laikytis kurso. Jokių nuostolių nepatyrėm, tiesiog važiavom taip greitai, kiek tik leido automobilis. Buvome sustoję prie Benedikto, kelias minutes strategavome, kaip galėtume jiems padėti, tačiau mūsų turimu šarnyru jie nesinaudojo. Galbūt buvo kilę kažkokių papildomų problemų“, – po finišo įspūdžiais dalinosi „Kreda“ komandos pilotas A. Juknevičius.

Papildyta 20.42. Į finišą sugrįžusius A. Juknevičių ir D. Vaičiulį apie tai, kas nutiko lenktynių trasoje, kalbino „iGo2Dakar“ žurnalistų komanda. Jiems lenktynininkai taip pat papasakojo, kokia situacija susiklostė, trasoje pamačius sustojusį „Inbank team Pitlane“ bolidą.

Žurnalistams pastebėjus „sakė, tu pro Beną pralėkei ir ten kažką matei“, A. Juknevičius replikavo: „Aš nepralėkiau, mes sustojom, gal porą minučių stovėjome.“

„Jis mums pasakė, kad pas jį – šarnyras. Sako, ar tu turi galinį šarnyrą. Turiu, sakau, imk, bet tik tiek, kad aš supratau, kad mūsų šarnyrai, mūsų dalys nelabai jam turėtų tikti, 95 procentai...Na, mūsų sena mašina, jo – pats naujausias modelis. Bet, sakau, jeigu tau tinka, pasiimk gale. Benas nuėjo, aš nežinau, pasižiūrėjo, tiko, netiko, sako – nereikia“, – apie susitikimą „iGo2Dakar“ žurnalistams pasakojo lenktynininkas.

Žurnalistams nusistebėjus, kad galinio šarnyro neturėjo pats „Inbank team Pitlane“ ekipažas, nuostabai pritarė ir A. Juknevičius. Tačiau į ilgas diskusijas nesileido.

„Žiūrėkit, jis paprašė šarnyno, aš sakau, Benai, mes nelipam, tu nueik, gale pasiimk. Grįžo, sako ar netinka, ar... ir viskas“, – galvą kraipė „Kredos“ sportininkas, kurio interviu galite rasti „iGo2Dakar“ nufilmuotame reportaže nuo 3 min. 11 sek.

Vėliau išgirdęs B. Vanago komandos patikinimą, kad iš A. Juknevičiaus šis šarnyro neėmė ne todėl, kad jis netiko, o todėl, kad jo nurodytoje vietoje nerado, „Kredos“ pilotas nusistebėjo, mat komandos turimame „Hilux Overdrive“ modelyje šarnyras pritvirtintas ypač matomoje vietoje – dešinėje pusėje, gale, prie saugos lankų.

Kaip DELFI pasakojo komanda, tai yra standartinė vieta, puikiai žinoma „Toyota“ modelius Dakaro ralyje vairuojantiems lenktynininkams, be to, nesunkiai randama ir matoma.

Antano Juknevičiaus bolidas: prie lankų pritaisyta reaktyvinė traukė, greta į plastiką suvyniotas šarnyras
Foto: Komandos archyvas

Pateiktoje nuotraukoje matyti, kad prie saugos lankų yra pritaisyta reaktyvinė traukė, o greta, kiek žemiau, į plastiką suvyniotas šarnyras, kurio ir buvo ieškoma.